رئیس کمیسیون تحقیقات و آموزش عالی مجلس بیان کرد: ملت ایران باید فریاد مرگ بر آمریکا را که از سال 42 آغاز شد را با قدرت بیشتری سر بدهد تا همه بدانند ما همیشه در مقابل آمریکا ایستاده ایم.

به گزارش مرور نیوز، محمدمهدی زاهدی سیاست اصلی دولت آمریکا را ضد اسلامی و ضد ایرانی دانست و گفت: در اعمال این سیاست‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران هیچ تفاوتی بین روسای جمهور آمریکا وجود ندارد.

رئیس کمیسیون تحقیقات و آموزش عالی مجلس اظهار کرد: امروز آمریکا از نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه به شدت می‌ترسد و تعجبی ندارد که با اقتدار نیروهای مسلح و قدرت دفاعی ما مخالفت می‌کند و نوک پیکان حملات خود را از طریق وضع تحریم های اقتصادی به سمت مردم ایران نشانه رفته است.

وی تاکید کرد: ملت ایران باید فریاد مرگ بر آمریکا را که از سال 42 آغاز شد را با قدرت بیشتری سر بدهیم تا بدانند ما همیشه در مقابل آنها ایستاده ایم.

 به مناسبت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران و روز ملی استکبارستیزی توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) جلسه آگاهسازی و بصیرت افزایی سیاسی با حضور محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون تحقیقات و آموزش عالی مجلس شورای اسلامی در جمع کلیه کارکنان قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش برگزار شد.