نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: کوچکترین تحرک از سوی دشمنان علیه ایران با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد و ایران برای حفاظت از مرزها و حفظ امنیت خود محکم ایستاده است.

به گزارش مرور نیوز، محمد کاظمی، در آیین عزاداری اربعین حسینی در جمع مردم ملایر اظهار کرد: قدرت دفاعی ایران امروز به اندازه ای قوی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی جرات انجام حرکتی مذبوحانه علیه ایران را ندارند.
وی بیان کرد: امروز ما در داخل و خارج از مرزهای کشور دشمنانی داریم که باید سیستم دفاعی خود را مجهز کنیم.

 

رژیم صهیونیستی قدرت حمله به ما را ندارد

کاظمی با بیان اینکه با تجهیز ایران به آخرین دستاوردهای علمی در زمینه موشک و تجهیزات دفاعی، رژیم صهیونیستی قدرت حمله به ما را ندارد بیان کرد: با تمام توان از تمامیت ارضی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنیم.

 

آمریکا با کمال بی خردی این توافق بین المللی را نقض می کند

وی با اشاره به بدعهدی های آمریکا در توافق برجام گفت: آمریکا که به تعهد و امضای خود در این توافق پای بند نیست، با کمال بی خردی این توافق بین المللی را نقض می کند.
نماینده مردم ملایر در مجلس دهم با بیان اینکه دکتر روحانی به قول خود در حل مسائل هسته ای عمل کرد و با تلاش های تیم مذاکره کننده توافق برجام حاصل شد، اظهار کرد: کشورهای طرف قرارداد با این توافق بین المللی باید به آن متعهد و پایبند باشند.

 

عربستان کشوری دست پرورده و تحت فرمان آمریکا است

کاظمی ادامه داد: این در حالیست که رئیس جمهوری بی خرد و بی سیاست آمریکا بدون اینکه از آبرویش بترسد، زیر همه تعهدات خود در توافق برجام زده و حالا ادعای مذاکره جدید می کند.
وی عربستان را کشوری دست پرورده و تحت فرمان آمریکا دانست و گفت: عربستان به بهانه اینکه یک موشک در کشورش فرود آمده، تلاش می کند دنیا را علیه کشور ما بشوراند.
وی خاطرنشان کرد: این در حالیست که امروز اروپا، آسیا و ملت ها از هر دین و آیینی در کنار کشور و ملت ما هستند و کشور عربستان به جای اینکه در کنار برادران دینی و مسلمان خود باشد، در کنار استکبار جهانی و آمریکا ایستاده است.
وی همچنین امنیت و آرامش و افتدار امروز ایران اسلامی را مرهون ایثارگری و از جان گذشتگی شهدا و تلاش نیروهای انقلابی دانست و افزود: هم اکنون حضور بیش از 2 میلیون زائر ایرانی در کشور عراق همزمان با اربعین حسینی در امنیت و آرامش کامل مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب و برنامه ریزی نیروهای انقلابی سپاه، بسیج و ارتش است.
کاظمی با تاکید بر اینکه باید امنیت امروز کشور را قدر بدانیم، بیان کرد: پیام پیاده روی اربعین حسینی برای جهانیان اقتدار، امنیت، ظلم ستیزی، اتحاد و همدلی و صلح و دوستی و علاقه مندی به سرور و سالار شهیدان است.
وی با بیان اینکه این حضور میلیونی در کربلا درس آزادگی برای جهانیان است، افزود: پیام نظام اعتقادی و ایدئولوژیکی نظام اسلامی ما این است که انسان ها باید برای دفاع از حقوق مظلومیت و برای آزادی و آزادگی از جان خود هم بگذرند.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت تاکید کرد: امروز همه دنیا باید بداند که شیعیان پیرو اباعبدالله الحسین(ع) هستند و ارزش های امام خود را ارزش و اقامه امر به معروف و نهی از منکر را با تاسی از امام حسین(ع) یک وظیفه و اصل می دانند.

 

شرایط اقتصادی کشور بهتر خواهد شد

کاظمی همچنین به اقدامات خوب دولت در راستای کاهش مشکلات، کنترل تورم و رکود گفت: با تلاش ها و حمایت های خوب دولت بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی به چرخه تولید بازگشتند و در آینده نیز شرایط اقتصادی کشور بهتر خواهد شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.