عضو شورای سردبیری روزنامه «قانون» درباره زمان بازگشت این روزنامه به پیشخان‌ روزنامه‌فروشی‌ها گفت: تلاشمان این است که بتوانیم روزنامه را در همین ماه آبان منتشر کنیم.

به گزارش مرور نیوز، روزنامه قانون پس از ۱۲۳ روز توقیف، اول آبان ماه با حکم شعبه ۶ دادگاه کیفری یک تهران رفع توقیف شد؛ میرا قربانی‌فر درباره زمان انتشار این روزنامه اظهار کرد: انتشار و برگشت به کار قطعی است و تحریریه در حال فعالیت است و فعلاً روی پایگاه خبری روزنامه مطلب می‌گذارند؛ البته بخشی از برنامه ما بستگی به نمایشگاه مطبوعات هم دارد، ما چون توقیف بودیم نتوانستیم در ثبت نام نمایشگاه مطبوعات شرکت کنیم ولی الان داریم سعی می‌کنیم که این اتفاق بیافتد. به طور کلی تلاشمان این است که بتوانیم روزنامه را در همین ماه آبان منتشر کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا برای انتشار دوباره روزنامه «قانون» با مشکلاتی مواجه هستند؟ گفت: با مشکلی مواجه نیستم، ولی برای انتشار مجدد باید تحریریه آماده شود؛ توقیف کردن کار نیم ساعت است، اما دوباره به کار بازگشتن زمان زیادی را می‌طلبد. راه‌اندازی مجدد و بازگشت دوباره تیم و قراردادهای جدید و چاپ و توزیع همه فرآیندهای زمان‌بری است.

عضو شورای سردبیری روزنامه «قانون» خاطرنشان کرد: بازگشت دوباره قانون بدون هیچ شرطی بود و هر دو ضمیمه «بی‌قانون» و «نیش‌خط» نیز منتشر می‌شوند و حتی احتمال دارد که ضمیمه‌های دیگری هم اضافه شود.