ششمین همایش نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری دوشنبه ۲۷ آذر به همت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، ششمین همایش ملی نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری به همت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دوشنبه (27 آذر ماه) برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است، در این همایش یک روزه علی لاریجانی ریاست مجلس مجلس شورای اسلامی، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و داریوش اسماعیلی عضو کمیسیون صنایع و معادن سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است؛ در ششمین همایش ملی نقش پژوهش درفرایند قانونگذاری جمعی از مقامات کشوری و لشگری، اساتید دانشگاه، پژوهشگران، اندیشمندان، انجمن‌های علمی و مسئولان و مدیران پژوهشکده‌های کشور حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تاکنون با مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاهی تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک امضا کرده است تا از این طریق از توان و ظرفیت این مراکز به بهترین شکل ممکن در راستای قانونگذاری کارآمدتر استفاده شود.

گفتنی است، هدف از برگزاری این همایش تبادل اندیشه‌ها و تجارب حوزه علمی و پژوهشی کشور بین بخش‌های مختلف علمی و کارشناسی و مرکز پژوهش‌های مجلس است تا از این طریق زمینه استفاده هرچه بیشتر از بدنه پژوهشی کشور در امر تقنین فراهم شود.