رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال سنگ اندازی در مسیر بالندگی جهان اسلام هستند، گفت: هنوز توطئه تکفیری ها پایان نیافته بود که پروژه تجزیه کردستان عراق را کلید زدند.

به گزارش مرور نیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و آئین تجلیل از پژوهشگران برتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه جامع امام حسین برگزار شد، گفت: بعد از جنگ ٣٣ روزه، سید حسن نصرالله محبوب ترین شخصیت در تمام جهان اسلام بود اما چندسال بعد با شکافی که دشمن میان شیعه و سنی ایجاد کرد، رتبه او افول کرد.

وی ادامه داد: دشمنان همواره به دنبال سنگ اندازی در مسیر بالندگی جهان اسلام هستند براین اساس هنوز توطئه تکفیری ها پایان نیافته بود که پروژه تجزیه کردستان عراق کلید خورد.

وی با بیان اینکه در کشورهای جنوب غربی آسیا علائق قومی مختلفی وجود دارد، اظهار داشت: در هر کشوری چندین قومیت وجود دارد در ماجرای جدایی اقلیم کردستان از عراق، علی رغم تقلب های سنگینی که صورت گرفت، به نحوی رفتار شد که کُردهای عراق از این جدایی استقبال کنند اقبال های ناچیزی از کردهای سایر کشورهای جنوب غربی آسیا نیز در این ماجرا دیده شد؛ در نهایت این توطئه دشمن نیز ناکام ماند.