وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: هر چند این مجموعه از ابتدای انقلاب اسلامی توسط دشمنان تحریم بوده اما توانسته نیازمندهای خود را به شیوه مطلوب در عرصه‌های مختلف تامین کند؛ کمک‌های مختلفی که برای مقابله با جریان‌های تکفیری تامین شد، بسیار تاثیرگذار بوده است. وزارت دفاع در استان قم مجموعه‌های صنعتی و خدماتی مهمی دارد.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ حاتمی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه وزارت دفاع در استان قم مجموعه‌های صنعتی و خدماتی مهمی دارد، تصریح کرد: وزارت دفاع مسئولیت پشتیبانی از کل نیروهای مسلح را دارد و این رسالت را به‌صورت جدی دنبال می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح نیازهای مختلفی دارند، اضافه کرد: هرچند این مجموعه از ابتدای انقلاب اسلامی توسط دشمنان تحریم بوده اما توانسته نیازمندهای خود را به شیوه مطلوب در عرصه‌های مختلف تأمین کند؛ کمک‌های مختلفی که برای مقابله با جریان‌های تکفیری تامین شد، بسیار تاثیرگذار بوده است.

امیر سرتیپ حاتمی.jpg1

وی گفت: همه کشورهای استکباری و حامیان آن‌ها با مال و نیروی خود از گروه‌های تکفیری حمایت می‌کنند اما ایران اسلامی در کنار کشورهای جبهه مقاومت توانست مقابل تکفیری‌ها به پیروزی برسد.

حاتمی از حضور بیش از 300 حافظ کل و 10 هزار حافظ 10 جزء در وزارت دفاع یادکرد و گفت: کارکنان وزارت دفاع در فضایی معنوی و اسلامی فعالیت خود را دنبال می‌کنند؛ امیدواریم بتوانیم رسالت‌های خود را با رهنمودهای مراجع تقلید و علمای دینی به شیوه مطلوب دنبال کنیم.