امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: ملت ایران در برابر هر توطئه ای مشت محکمی به دهان آمریکا زده است و از این به بعد هم هر گاه آمریکا در اثر سیلی های جبهه مقاومت گرفتار توهم و جهالت شود و هوس توطئه کند از ملت ما تودهنی خواهد خورد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: فتنه را آرزو کنید چرا که این فتنه ها چهره های منافقان را آشکار می کند و دوست و دشمن در این بحران ها خود را نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ و ایادی آن ماه ها طرح شیطانی این فتنه را در مراکز تحقیقاتی خود بررسی کردند، بیان کرد: این فتنه طرح آمریکا و صهیونیسم با  پول عربستان و پادویی منافقان بود.

صدیقی ادامه داد: همیشه باید بسیج، دست به ماشه و هوشمند باشیم چرا که دشمن خائن چشم دیدن دین خدا و استقلال هیچ کشوری را ندارد.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد:ملت ایران در برابر هر توطئه ای مشت محکمی به دهان آمریکا زده است و از این به بعد هم هر گاه آمریکا در اثر سیلی های جبهه مقاومت گرفتار توهم و جهالت شود و هوس توطئه کند از ملت ما تودهنی خواهد خورد.

وی افزود: تا وقتی که ما ارزش های دینی خود را مهم می دانیم و شرف حاصل از خون شهیدانمان را ارج می نهیم، عناد دشمن روز افزون می‌شود و دست از سر ما بر نمی دارد به همین دلیل باید انقلابی بمانیم.

صدیقی بیان کرد: ما در جنگ تولید مقاومت کردیم و انقلاب خود را صادر کردیم و امروزجنگ نرم نرم فرهنگی و اقتصادی در دستور کار دشمن است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مجلس باید اقتدار خود را نشان دهد و نظارت کند و بر اوضاع مملکت اشراف داشته باشد، تصریح کرد: کمیسیون های مجلس باید فسادهای جامعه را پیگیری کنند و نشان دهند که مدعی و طلبکار هستند و نمی گذارند گرانی کمر مردم را خم کند

وی ادامه داد: مجلس باید موقعیت های حساس را درک کند این همه انفعال و عقب نشینی به نفع مردم نیست.

صدیقی اظهار کرد: در بودجه 97 برای حوزه فرهنگ اعتبار قابل توجهی در نظر گرفته نشده است و به حوزه های علیمه توجه چندانی نشده است.

امام جمعه موقت تهران گفت: در بودجه باید فقرا در اولویت باشند، فقر ننگ کشور است به همین دلیل فقرا باید به نوایی برسند نه اشراف مرفه بی درد.

وی با بیان اینکه بیکاری بیماری و افسردگی است و اینها قابل تحمل نیست افزود: اگر می توانید به داد مردم برسید و مشکلاتشان را حل کنید، اگر نمی توانید وعده های الکی به مردم ندهید و کار را به خود مردم واگذار کنید.