دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی، جان باختن تاسف بار جمعی از دریانوردان سختکوش کشورمان در حادثه کشتی سانچی را تسلیت گفت.

به گزارش مرور نیوز، دریابان علی شمخانی با ارسال پیامی فوت شهادت گونه جمعی از دریانوردان در حادثه نفتکش سانچی را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: تاریخ کهن و سراسر حماسه و افتخار ایران زمین مشحون از یاد و نام دریانوردان دلیری است که موج‌های عظیم و طوفان‌های سهمگین اقیانوس‌ها را به سخره گرفتند و مرزداری و مرز گستری فرهنگی و اقتصادی را چون نشان افتخار ابدی بر سینه ستبر سپید پوشان دریادل ایرانی نشاندند.

فرمانده اسبق نیروهای دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پیام خاطرنشان کرد: پهنه آب‌های گیتی هیچگاه از پژواک سرود پر رمز و راز مجاهدت و تلاش دریانوردان پرآوازه ایرانی که در میدان‌های رزم دریایی برای دفاع و کارزار اقتصادی برای توسعه کشور و رفاه هم‌میهنان خود، سوار بر پیکان و عاشورا، سبلان و سانچی با امواج خروشان دریاها جاودانه شدند خالی نخواهد ماند.

علی شمخانی در این پیام افزوده است: به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ و پرافتخار دریانوردی کشوردر برابر مقام رفیع جانباختگان حادثه نفت کش سانچی سر تعظیم فرود آورده و ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده‌های صبورشان و عموم ملت ایران، برای روح پاک و آسمانی این عزیزان طلب آمرزش و غفران الهی می‌کنم.

در پایان این پیام آمده است: لازم می‌دانم به سهم خود از تلاش شبانه روزی بخش‌های مختلف کشور که مسئولانه تمامی مساعی خود را در مسیر امدادرسانی و نجات جان هموطنان حادثه دیده بکار گرفتند تقدیر و تشکر کنم.