یادگار امام با تاکید بر اینکه مردم ایران آینده روشنی پیش روی دارند، گفت: یکی از بزرگترین شعارها و آرمان هایی که امام به همه ما آموخت این بود که ما می توانیم؛ ما با توانمندی ایرانی، ذهن ایرانی و توان فرزندان این سرزمین می توانیم از همه مشکلات عبور کنیم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی  با بیان اینکه مردم ایران آینده روشنی پیش روی دارند درتجدید بیعت هیات دولت با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی  گفت: پایه های بسیار مستحکم نظام جمهوری اسلامی بر نقاط قدرتمند و توانایی بنا شده که ناشی از روح دینداری، استقلال طلبی، آزادی خواهی و نگاه به آینده است.

شرایط قبل از انقلاب را برای خودمان و فرزندانمان بازگو کنیم

یادگار امام افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری محتاج این هستیم که شرایط قبل از انقلاب را برای خودمان و فرزندانمان بازگو کنیم و به توانمندی ها و پیشرفت های بزرگ انقلاب ببالیم؛ در کنار آن ضعف های خودمان را در همه حوزه ها ببینیم و بدون اینکه بخواهیم آنها را به دیده اغماض نگاه کنیم، تلاش کنیم که از آنها عبور کنیم.

پمپاژ یاس حتی اگر نابخردانه توسط بعضی از دوستان انجام شود نتیجه ای جز بهره برداری دشمنان ندارد

وی ادامه داد: این امر مگر با دمیدن روح امید در جامعه، ممکن نیست. امروز دشمنان جمهوری اسلامی و دشمنان مردم ایران بیش از هر چیزی امید مردم را هدف قرار داده اند. پمپاژ یاس حتی اگر نابخردانه توسط بعضی از دوستان انجام شود نتیجه ای جز بهره برداری دشمنان ندارد. امروز اعتماد مردم به توانمندی های ملی را هدف قرار داده اند.

سید حسن خمینی اظهار داشت: یکی از بزرگترین شعارها و آرمان هایی که امام به همه ما آموخت این بود که ما می توانیم؛ ما با توانمندی ایرانی، ذهن ایرانی و توان فرزندان این سرزمین می توانیم از همه مشکلات عبور کنیم. در طول سال های پس از انقلاب روزهای درخشانی را در پرتو این توانمندی بزرگ و توانایی ملی پشت سر گذاشتیم.

حسن خمینی

وی تاکید کرد: آینده بزرگی پیش روی مردم ایران است که در سایه اعتماد به هم، اعتماد مسئولین به مردم و اعتماد مردم به مسئولین و در سایه امید به آینده ممکن است و تحقق خواهد یافت.

یادگار امام در پایان گفت: از خداوند می خواهم آینده این سرزمین را بلندتر، والاتر و شکوفاتر از گذشته قرار دهد و این روزها که به نام مبارک صدیقه طاهره متبرک است، بر همه ما منت بگذارد و مشکلات پیش روی سرزمین ما را به لطف و کرامت خودش بردارد.