عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: داشتن رهبری جامع الشرایط و آگاه به مسائل تنها عامل پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران بوده و هست.

به گزارش مرور نیوز، محمد حسین صفارهرندی در آئین سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در بوشهر افزود: شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی در شرایط ورشکستی گروههای سیاسی با قدرت ظهور کرد و با کلام نافذی که داشتند مردم به ایشان پیوستند.
وی تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی برخی از گروههای سیاسی با استفاده از نام امام خمینی (ره) می خواستند به مقاصد خود برسند امروز نیزبرخی ها برای ضربه زدن به انقلاب از این حربه استفاده می کنند.
صفار هرندی اضافه کرد: امروز رهبر معظم انقلاب حرفشان نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور نافذ است و کشورهای زیادی با حرف او حرکت می کنند.

 

کلام رهبر معظم انقلاب جمع آوری کننده ملتهاست

وی با بیان اینکه کلام رهبر معظم انقلاب جمع آوری کننده ملتهاست گفت: امروز مقاومت منطقه ای حول شخصیت رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است.
وی اضافه کرد: راه انداختن القاعده، طالبان، داعش و النصره تدبیری از جانب استکبار جهانی برای شکستن محوریت ولی فقیه و پیشوای دینی بود.
صفار هرندی گفت: در همین راستا برای اینکه مردی مشابه رهبری دینی جمهوری اسلامی را داشته باشند افرادی مانند ابوبکر البغدادی را بعنوان خلیفه رسول الله مطرح کردند.
وی افزود: همچنین درمقابل حزب الله لبنان که پای کار و محافظ دین بود جریان داعش را که از لحاظ ظاهر شبیه ترین جریان به آنان بود را درست کردند.
صفار هرندی داعش را کاریکاتور حزب الله لبنان عنوان کرد و گفت: در مقابل شباهت ظاهری داعش به حزب الله باطن آنها باهم متفاوت است.

 

دشمن نیز به سلامت زندگی رهبر معظم انقلاب اعتراف می کند

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: استکبار جهانی نمی داند که آن چیزی که دروجود رهبری دینی ایران وجود ندارد هوای نفس است.
وی تاکید کرد: ولی فقیه یعنی فقیه مجتهد جامع شرایط نه اینکه هر بی سرو بی پایی که تابع هوای نفس باشد می تواند جلودار این نظام و مملکت باشد.
صفار هرندی با تاکید بر پیروی از ولی فقیه جامع شرایط در زمان غیبت گفت: رهبر معظم انقلاب بعنوان پیشوا و رهبری که حرف وی در داخل و خارج نفوذ دارد شایستگی اطاعت دارد نه هر بی سر و بی پایی که به دنبال منافع شخصی خودشان هستند.
وی با بیان اینکه دشمن نیز به سلامت زندگی رهبر معظم انقلاب اعتراف می کند گفت: ما خوشحال هستیم که از مردی پیروی می کنیم که زمام نفس خود را در دست و زندگی ساده ای دارد و فرزندان خود را به گونه ای تربیت کرده که وارد آلودگی های اقتصادی نمی شوند.
وی با اشاره به بیداری اسلامی گفت: بسیاری از کشورهایی که با همت مردمشان وارد بیداری اسلامی شدند به دلیل نداشتن رهبری جامع شرایط که آنها را از تفرق و پراکندگی برحذر کند در ادامه کار با مشکل روبه رو شدند.
این عضو مجمع تشخیص مصلح نظام اضافه کرد: این درحالی است که ایران علاوه براینکه امنیت خود را در سایه سار رهبری پیدا کرد توانایی این را دارد که عصایی زیر بغل دوستان خود در جهان اسلام نیز بزند.
صفارهرندی گفت: در شرایطی که داعش به عراق ورود کرد و از ایران کمک خواستند به آنها راه ایستادگی آموختیم و آنها را روانه منزل آیت الله سیستانی کردیم.
وی یادآور شد: در سوریه نیزنفس حق ولایت از تفرق و پراکندگی جلوگیری کرد و باعث شد حکومتی که برآمده از رای مردم بود حفظ شود.