فرمانده نیروی دریایی گفت: دشمنی و درماندگی آمریکا و اسرائیل در برابر ملت ایران دلیل روشن و قاطع حقانیت و اقتدار ما است.

به گزارش مرور نیوز، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در سفر به استان گیلان و دیدار با اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه دریایی امام خامنه ای (مدظله العالی) طی سخنانی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و فرو ریختن ستون سلطه استکبار جهانی در این کشور، گفت: آمریکا و اسرائیل که بیشترین خسارت و زیان ناشی از پیروزی انقلاب اسلامی را متحمل شدند، امروز با همه قوا و حیثیت خود در خط مقدم دشمنی و مقابله با انقلاب اسلامی قرار گرفته اند.  

فرمانده نیروی دریایی در ادامه تصریح کرد: دشمنی و درماندگی آمریکا و اسرائیل در برابر ملت ایران دلیل روشن و قاطع حقانیت و اقتدار ما است.

سردار فدوی افزود: در عظمت و قدرت این انقلاب همین بس که دشمنانی در مقیاس آمریکا ۳۹ سال است که با همه زور و ثروت و سیاستگزاری خود به جنگ تمام عیار با این انقلاب برخاسته اند اما شعله چراغ این انقلاب برافروخته تر، گرم تر و روشن تر شده است.  

 فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ۳۹ سال تلاش و کوشش از سوی اقشار مختلف جامعه برای بالندگی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: وعده خداوند در قرآن کریم نسبت به مردم کشورمان محقق شده است و این عزت و سربلندی امروز جامعه ما مرهون خون شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه به اهمیت صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره و پاسداری از خود را یک اولویت توصیف کرد و افزود: در زمان حال حاضر پاسداری از نفس خود، کاری بسیار دشوار است و این با توکل به خداوند محقق خواهد شد.

سردار فدوی تصریح کرد: به فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند انشاءالله این انقلاب به صاحب اصلی خود یعنی آقا امام زمان(عج) تحویل داده می شود، امیدواریم که ما بتوانیم در این راهی که شهدا برایمان هموار کرده‌اند ثابت قدم و استوار باشیم.

بازدید از روند تکمیل دانشگاه دریایی امام خامنه ای(مدظله العالی) و نشست با فرماندهان، مدیران و مسئولان بخش های مختلف، از دیگر برنامه های دیدار سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه از این دانشگاه بود.