نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: وزیر کشور به دلیل اتفاقات اخیر خیابان پاسداران استعفا دهد یا عذرخواهی کند.

به گزارش مرور نیوز، نادر قاضی پور صبح امروز در تذکری نسبت به اتفاقات خیابان پاسداران و واکنش وزیر کشور به این موضوع واکنش نشان داد و گفت:بر اساس اصل 40 قانون اساسی هیچ کس نمی تواند اعمال حق خویش را وسیله اضرار به غیر یا تجاوز به منافع عمومی قرار دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دکتر لاریجانی از شما به دلیل رعایت آیین نامه داخلی مجلس قدردانی می‌کنم چرا که در اول جلسه امروز مجلس در خصوص مسائل مهم کشور صحبت داشتید.

قاضی‌پور خطاب به  لاریجانی افزود: آیا جامعه نیروهای انتظامی و بسیجیان تا این اندازه بی‌ارزش‌ شده‌اند که بعضی‌ها در خصوص حادثه خیابان پاسداران حرف نمی زنند و به صحبت‌های شما اعتراض می‌کنند.

وی ادامه داد: زمانی که شخصی می‌خواهد شورای شهر یزد یا نماینده مردم اصفهان در مجلس شود زمین را به آسمان می دوزند و کلی وقت می‌گیرند، آقای روحانی درباره حقوق شهروندی حرف می‌زند ولی در رابطه با موضوع مهمی که جان مردم را به خطر می اندازد و شهدایی تقدیم نظام شد صحبت نمی‌کند، دولت کجاست؟ وزیر کشور باید استعفا بدهد یا در این خصوص عذرخواهی کند. این اوضاع بیانگر بی کفایتی وزیر کشور و بی تدبیری رئیس جمهور است.

قاضی پور در پایان افزود: شما به عنوان رئیس مجلس باید آنها را دعوت و استحضار کنید تا در مورد حوادث اخیر توضیحات ارائه کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار قاضی‌پور گفت: در خصوص حوادث اخیر پیگیری‌هایی انجام شده و باز هم پیگیری می شود.