رئیس جمهور در تماس تلفنی با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، از مدیریت سنجیده و در عین حال مقتدرانه نیروهای عملیاتی بویژه نیروی انتظامی قدردانی و تأکید کرد که دولت با تمام توان از حافظان امنیت کشور پشتیبانی می‌کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حسن روحانی رئیس جمهور، امروز(چهارشنبه 2 اسفند) در تماس تلفنی با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از مأموران فداکار و خدوم نیروی انتظامی در اغتشاشات و حوادث روزهای اخیر، از مدیریت سنجیده و در عین حال مقتدرانه نیروهای عملیاتی بویژه نیروی انتظامی قدردانی و تاکید کرد که دولت با تمام توان از حافظان امنیت کشور پشتیبانی می کند.

روحانی در این تماس تلفنی همچنین به خانواده های معظّم شهدا در اغتشاشات اخیر تسلیت گفت و اظهار داشت: رفتارها و برخوردهای خشونت آمیز و اهانت و تضعیف پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است، از طرف هر گروهی که انجام گیرد، به هیچ وجه تحمل نخواهد شد.

رئیس جمهور همچنین با تأکید بر برخورد قاطع با قانون شکنان و بر هم زنندگان نظم عمومی، ضرورت توجه و رسیدگی به خانواده معظم این شهدا را مورد تاکید قرار داد.