دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: از نیروهای زبده دیگر نیز برای کابینه دعوت کردیم ولی این واقعیت است که بین هماهنگی که با اصلاحات و اعتدال وجود داشت این دولت شکل گرفت.

به گزارشمرور نیوز، محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه عصر امروز(پنجشنبه 3 اسفند) در همایش سالانه استان تهران حزب متبوعش اظهار داشت: مطالبه‌ام در این جلسه این است که کمکم کنید و اگر آن تلاش ها در رقابت های انتخاباتی نبود معلوم نبود که ما مسئولیت سنگین قوه مجریه را عهده دار می‌شدیم.

وی ضمن تأکید بر اینکه دولت لزوماً حزب اعتدال توسعه نیست گفت: از نیروهای زبده دیگر نیز برای کابینه دعوت کردیم ولی این واقعیت است که بین هماهنگی که با اصلاحات و اعتدال وجود داشت این دولت شکل گرفت.

نوبخت با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: همه معترفند که مردم ایران از صبح تا شام ماندند و در نهایت این مجموعه را برگزیدند و اندک شبهه‌ای در نتیجه انتخابات نیست و بر همه قطعی بود که اراده مردم برای شکل‌گیری دولت تعیین کننده بود.

شادی مردم پس از انتخابات

می‌توانند با ایجاد وضعیتی پوپولیستی رأی مردم را جلب کند

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: صرف عقبه مردم کافی نیست؛ چون فردی می‌تواند در مقطعی با ایجاد وضعیتی پوپولیستی رأی مردم را جلب کند.

وی تأکید کرد: این دولت و خود بنده ضمن اینکه از حمایت مردم برخوردارم از یک تشکیلات حزبی برای کمک به دولت هم برخورداریم.