نایب رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: برگزاری کنسرت نباید دست مایه بازی های سیاسی شود و در صورت حل مسائل مربوط به موسیقی که مبنای کنسرت است، این موضوع نیز مرتفع می‌شود.

جمشید جعفر پور، نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مرور نیوز گفت: باتوجه به مدت زمان اندکی که از دولت یازدهم باقی مانده است، طبیعتا هیچ‌کس نباید انتظار معجزه را از وزرای پیشنهادی داشته باشد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در شرایط موجود صلاح دید تا با تغییر کابینه، تغییراتی در روند برخی مسائل به ویژه حوزه فرهنگ به وجود آورد و من پیش‌بینی می‌کنم که با توجه برنامه‌های امیری صالحی، وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد که در کمیسیون فرهنگی مطرح کرد و سوابقش، وی بتواند رای اعتماد را روز سه شنبه از مجلس بگیرد.

جعفرپور در مورد طرح‌های امیری صالحی به ویژه در حوزه برگزاری کنسرت‌ها اظهار داشت: امیری صالحی در سخنانی که در نشست کمیسیون مطرح کرد، گفت کنسرت مساله اصلی ما نیست بلکه یک موضوع فرهنگی است که مبنای آن موسیقی است. اگر مسائل اساسی حوزه موسیقی حل شود، در کنار آن موضوع کنسرت ها هم نیز مرتفع می‌شود و در این راستا باید مانع سیاسی شدن بحث برگزاری کنسرت در کشور شویم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در مورد این مساله که برخی تغییرات کابینه از سوی روحانی را محک مجلس دهم از سوی دولت می‌دانند یادآور شد: واقعیت آن است که هر مربی در زمان بازی بازیکنانش، به امید کسب بهترین نتیجه تا دقیقه آخر این فرصت را دارد که چینش نیروهایش را تغییر دهد. رئیس جمهور نیز قطعا برای گرفتن بهترین نتیجه دست به این اقدام زده است تا بتواند در پایان دولت یازدهم کارنامه قابل قبولی ارائه کند. اینکه بگویم اقدام جدید روحانی برای محک دولت دهم است اشتباه است. زیرا محک یک تیغ دو دم به شمار می‌رود. زیرا احتمال دارد مجلس بر خلاف تصور دولت اقدامی انجام دهد.