نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اختلافات کمر جامعه را شکسته است و باید وحدت در بین همه مردم و مسئولان حفظ شود.

به گزارش مرور نیوز، مسعود پزشکیان ابراز داشت: همه افکار و سلایق در جامعه باید دست در دست هم داده و با وحدت یک گام جلو برویم.

وی سپس ابراز داشت: مردم مطمئن باشند تا هر مقدار که بتوانیم جلو خواهیم رفت و تمام توان خود را برای حل مشکلات و گره‌های موجود جامعه خواهیم گذاشت.

پزشکیان با اشاره به اینکه نزدیک به 700 آمبولانس خریداری شده است، افزود: با پیگیری ‌های نمایندگان مشکل پلاک ارس داشتن آمبولانس ها حل خواهد شد.

نائب رئیس اول مجلس با بیان اینکه با وحدت و دست به دست هم دادن می‌ توان گره‌های جامعه را باز کرد، گفت: با همکاری و وحدت بین نمایندگان مشکلات مس سونگون مورد بررسی است.

وی با اشاره به اینکه مدیر مس سونگون را تغییر دادیم تا عملیات ذوب را در خود استان انجام دهیم، گفت: برنامه اجرا و سرمایه‌ گذاری نفلین سنیلیت را داریم تا به تبع آن خودکفایی، اشتغال و رونق اقتصادی را برای استان ایجاد کنیم .

پزشکیان با تاکید بر اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء برای احیاء دریاچه ارومیه دو پروژه بزرگ را کلید زده است، ادامه داد: تاکنون 800 میلیارد تومان پول صرف شده و برای ادامه کار و تمام پروژه‌ها در عرض 18 ماه، 800 میلیارد دیگر لازم است.

وی با اشاره به اینکه در حضور رئیس‌ جمهور پروژه خط راه‌ آهن تبریز- میانه تا ایستگاه بستان‌آباد افتتاح می شود، گفت: 3 هزار میلیارد تومان نیز سرمایه ‌گذاری روی پروژه خط اتیلن انجام خواهد گرفت که به تبع آن بیش از 4 هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.