وزیر امور خارجه در دیدار با همتای نامیبیائی خود ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین، با اشاره به وضعیت وخیم مردم یمن، مبارزه با تروریسم را نیازمند همکاری مشترک از سوی همه کشورها دانست.

به گزارش مرور نیوز، محمد جواد ظریف در جریان سفر خود با نامیبیا به بیان سخنانی درباره بحران سوریه پرداخت.

وزیر امور خارجه  کشورمان که در آخرین مرحله از سفر خود به آفریقا و آمریکای جنوبی، به نامیبیا سفر کرده است، در دیدار با همتای نامیبیائی، ضمن با اهمیت خواندن همکاری کشورمان با نامیبیا در جنوب آفریقا، خواستار افزایش همکاریهای دو کشور در تمامی حوزه ها بویژه مناسبات بانکی به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای بخشهای خصوصی دو طرف شد. ظریف همچنین آمادگی کشورمان را برای توسعه همکاری با نامیبیا در بخشهایی چون انرژی، آب، ساختمان سازی، کشاورزی و فن آوریهای نوین اعلام کرد.

ظریف

ظریف حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کرد

وزیر امور خارجه کشورمان در بخشی از گفت‌وگوهای خود با وزیر خارجه نامیبیا و با اشاره به تحولات منطقه ای، ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین، راه حل مشکل سوریه را گفتگوهای سیاسی دانست. وی با اشاره به اینکه ایران خود از قربانیان کاربرد سلاح شیمیائی است، گفت: استفاده از اینگونه سلاح ها را همواره محکوم می کنیم. وی همچنین با اشاره به وضعیت وخیم مردم یمن، مبارزه با تروریسم را نیازمند همکاری مشترک از سوی همه کشورها دانست.