معاون اول رییس‌جمهور گفت:‌ کسی که هشت سال رییس‌جمهور این کشور بوده است و اکثر مشکلات امروز، نتیجه کار اوست اینقدر جسور شده که می‌گوید سیل می‌آید و زیر پای شما خالی می‌شود و انقلابی بزرگ‌تر در حال اجرا است.

به گزارش مرور نیوز، معاون اول رییس جمهور، اسحاق جهانگیری امروز  صبح شنبه 1 اردیبهشت با حضوردر نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: مردم همواره در مقاطع بحرانی به کمک نظام آمدند و این نظام همواره بر دوش مردم بوده است. کسی که هشت سال رییس‌جمهور این کشور بوده است و اکثر مشکلات امروز، نتیجه کار اوست اینقدر جسور شده که می‌گوید سیل می‌آید و زیر پای شما خالی می‌شود و انقلابی بزرگ‌تر در حال اجرا است.

شما نظام را تهدید می‌کنید

وی افزود: شما با کشور چه کردید؟ منابع کشور را چگونه هزینه کردید؟ شما می‌خواهید سیل راه بیندازید. شما نظام را تهدید می‌کنید، به خودتان بیایید و حق خودتان را بدانید. ما پای نظام و رهبری ایستاده‌ایم. با وجود همه انتقادات با هم تا پای جان پای نظام ایستاده‌ایم.

جهانگیری

کسی سال‌ها در راس کشور بوده مطالبه‌گر شده است

جهانگیری ادامه داد: اگر بخواهید به نظام نزدیک شوید با سیل توده مردم مواجه می‌شوید که تحمل نمی‌کنند که کسی سال‌ها در راس کشور بوده مطالبه‌گر شده و اخطار بدهد، امیدوارم به خودتان بیایید. اگر مسائلی با افراد دارید آنها را حل کنید.

ادامه دارد...