وزیر کشور گفت: ایجاد امنیت از موضوعاتی است که مورد توجه ویژه ما است، امنیت نظامی و انتظامی در مرزها نیز از اولویت بالایی برخوردار است و تلاش داریم کماکان با قدرت این حوزه را حفظ و تقویت کنیم.

به گزارش مرور نیوز،  عبدالرضا رحمانی فضلی، امروز - شنبه 1 اردیبهشت - در نشست هم اندیش مدیران ارشد دولت تدبیر و امید به ایراد سخنرانی پرداخت.

رحمانی فضلی با بیان این که سال گذشته را با همه فراز و نشیب ها با موفقیت پیش بردیم، افزود: در حال حاضر فعالیت های مختلفی با تبلیغات و بزرگنمایی و فریبی که در برخی رسانه ها و محافل سیاسی یا از سوی افراد و اشخاص انجام می شود که تلاش مشترک آنها ایجاد نارضایتی است.

ایجاد امنیت  مورد توجه ویژه ما است

وی ادامه داد: ایجاد امنیت از موضوعاتی است که مورد توجه ویژه ما است، امنیت نظامی و انتظامی در مرزها نیز از اولویت بالایی برخوردار است و تلاش داریم کماکان با قدرت این حوزه را حفظ و تقویت کنیم. 

وزیر کشور مبارزه با فساد اقتصادی و رانت را از دیگر اولویت ها برشمرد و گفت: بدون تبلیغات گسترده و گسترش اتهامات باید موضوع اصلی این مسئله باشد و با توجه به دغدغه مردم باید تلاش کنیم ریشه های فساد در سیستم اجرایی را از بین ببریم.

رحمانی فضلی

رحمانی فضلی افزود: گذشته از توصیه های اخلاقی و دینی مهم این است که همه موضوعات را در چهارچوب قانون عمل کنیم و اگر دستگاه های اجرایی براساس قانون عمل کنند، مشکلات حل می شود.

وی به امید آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: جامعه با امید می تواند انگیزه حرکت داشته باشد و با هدایت ها و حمایت های رهبری و دولت همه مشکلاتی را که دشمنان طراحی می کنند با انسجام و همدلی تبدیل به نشاط و امید و کارآفرین در مسیر پیشرفت می شود.