رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به جایگاه رفیع مردم استان در منطقه ما در سال جاری بالغ بر 2540 میلیارد تومان برای اعتبارات زیربنایی این استان قرار است سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزراش مرور نیوز، محمد باقر نوبخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در سال جاری بالغ بر 2540 میلیارد تومان برای اعتبارات زیربنایی خوزستان قرار است سرمایه‌گذاری کنیم.

وی با اشاره به 4 بحث مهم در خوزستان افزود: در بحث آب، فاضلاب، ریزگردها و رفع آلودگی از کارون برنامه‌های مهمی داریم که تامین اعتبارات جداگانه‌ آن‌ها نیز برنامه‌ریزی شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: در این سفر تمام معاونان سازمان برنامه و بودجه را همراه خودم آورده‌ام تا بتوانیم برای برطرف کردن مشکلات تمام تلاش را انجام دهیم.

وی با اشاره به کمبود آب 13 هزار هکتار نخیلات شادگان گفت: برای انتقال آب از کارون به مارون چیزی حدود 500 هزار میلیارد تومان برآورد شده که خوشبختانه در بودجه سال 97 یک ردیف اعتباری برای مطالعه و اجرای این امر تخصیص یافته شده است.

نوبخت ادامه داد: درباره سایر مناطق استان نیز در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی بحث می‌کنیم تا ذره‌ای از دینمان به مردم شریف خوزستان را ادا کنیم.