رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه می کنم که مسئولان کنونی ایالات متحده در مورد فلسطین و قدس شریف و محور مقاومت و جهان اسلام دچار اشتباه محاسباتی نشوند.

به گزارش مرور نیوز، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست اضطراری کمیته فلسطین که امروز 24 اردیبهشت برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس گفت: آمریکا در روزهای گذشته از توافق هسته ای ۱+۵ با ایران که با درخواست خود آمریکا به امضا رسیده بود، خارج شد. یک روز اعلام می کند دیگر در سوریه نمی ماند و طلب پول از برخی کشورها می کند و چند روز بعد سوریه را بمباران می کند. سال ها از تروریست ها در منطقه حمایت کرده اند و اذعان کرده اند که داعش را به وجود آورده اند و امروز علمدار مبارزه با آن هستند.

بازدید علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از ستاد انتخابات کشور

لاریجانی تاکید کرد: همه این اقدامات نشان می دهد رژیم آمریکا دچار بحران تصمیم گیری استراتژیک شده است و ناپخته و ماجراجویانه به صحنه بین المللی نگاه می کند.

ترامپ توانایی تشخیص پیامدهای طولانی مدت اقدامات خود را ندارد

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معتقدم رئیس جمهور فعلی توانایی تشخیص و قضاوت در مورد پیامدهای طولانی مدت اقدامات خود را ندارد. توصیه می کنم که مسئولان کنونی ایالات متحده در مورد فلسطین و قدس شریف و محور مقاومت و جهان اسلام دچار اشتباه محاسباتی نشوند.