امام جمعه موقت تهران گفت: راهپیمایی امسال روز قدس با راهپیمایی بازگشت ملت فلسطین همراه شده است و حرکت عظیمی که امام راحل انتظار آن را داشتند، آغاز شده است.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با آرزوی پیروزی ملت فلسطین بر رژیم جعلی صهیونیستی، بیانکرد: مراسم امسال روز قدس با حضور و مشارکت مردم مسلمان جهان و کشورهایی از جمله ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن و سراسر دنیای اسلامهمراه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: امروز راهپیمایی روز قدس همراه شده است با راهپیمایی بزرگ ملت بزرگ غزه با عنوان راهپیمایی بازگشت و این حرکت عظیم که امام راحل انتظار آن را داشتند، آغاز شده است و ما شاهد اراده و عزم ملت فلسطین بربازگشت به سرزمین مادری‌ خویش هستیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که امروز رژیم جعلی صهیونیستی از شرق، غرب، شمال و جنوب خود را در چنگال قدرتمند ملت قهرمان فلسطین و دنیای اسلام مشاهده می‌کند، اظهار کرد: از شرق شاهد شلیک دهها فروند موشک به اهداف نظامی این رژیم هستیم و امنیت دروغین سرزمین‌های اشغالی مورد تهدید جدی قرار گرفته است.

ابوترابی‌فرد در پایان گفت: امیدواریم راهپیمایی روز قدس راه را برای پیروزی ملت فلسطین و آزادی سرزمین‌های اشغالی فراهم کند.