دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین الملل تاکید کرد: ایران تا زمانی که دولت قانونی سوریه بخواهد از کمک های مستشاری ایران استفاده کند، با قدرت در سوریه می ماند.

به گزارش مرور نیوز، دستیار ارشد رئیس مجلس امروز یک شنبه 20 خرداد با حضور در مراسم سالگرد حمله داعش به مجلس و در جمع خبرنگارن به سوالاتی پاسخ داد.

حسین امیرعبداللهیان مشاور و دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین الملل در حاشیه مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهدای حادثه تروریستی ۱۷ خرداد مجلس، با اشاره به دوگانگی های غربی ها در موضوع مبارزه با تروریسم اظهارداشت: مهمترین دلیل این دوگانگی ها این است که آمریکائی ها در این موضوع دروغ می گویند.

 روسیه نیز در موضوع سوریه به روند مبارزه با تروریسم کمک کرد

وی ادامه داد: آمریکائی ها در سالهایی که گذشت عملاً در کنار داعش و برای تحقق اهداف خودشان حامی جدی تروریسم بودند. امیرعبداللهیان تصریح کرد: طرفی که به طور جدی مبارزه با تروریسم را در دستور کار خود قرار داد جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان و محور مقاومت در منطقه بود و البته در سالهای اخیر روسیه نیز در موضوع سوریه به روند مبارزه با تروریسم کمک کرد.

امیر عبداللهیان

وی در خصوص آینده حضور ایران در سوریه نیز تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که دولت قانونی سوریه بخواهد از کمک های مستشاری ایران استفاده کند، با قدرت در سوریه می ماند؛ حتی اگر لازم باشد در هر نقطه ای از سوریه به درخواست دولت سوریه عملیاتی علیه تروریست ها سازماندهی کند، این اقدام با قدرت انجام خواهد شد.