دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی درگذشت حجت الاسلام احمد احمدی را تسلیت گفت.

به گزارش مرور نیوز، سرلشکر صفوی به مناسبت درگذشت احمد احمدی پیام تسلیتی صادر کردند.

سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت فیلسوف انقلابی و استاد فرهیخته جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی که در ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت علی بن ابیطالب(ع) به دیدار حق شتافتند را به اساتید حوزه‌های علمیه، دانشگاهها و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

خدمات ارزشمند آن روحانی دانشمند به حوزه و دانشگاه و تربیت جوانان جویای علم و ایفای مسئولیت های مهم از جمله ایجاد و مدیریت سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی، عضویت فعال در شورای عالی انقلاب فرهنگی و یک دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، ایشان را به عنوان یکی از چهره های ماندگار کشور در طراز انقلاب اسلامی مطرح ساخته است.

آن روحانی فاضل از مفسران و مترجمان قرآن کریم و دارای صفات برجسته اخلاقی از جمله مردمداری و مردمیاری بود که با سالها تحقیق و تدریس در زمینه های فلسفه اسلامی و فلسفه غرب در حوزه و دانشگاه و تسلط به زبان انگلیسی و برخورداری از نگاه ژرف و عمیق به فلسفه اسلامی، نقش ممتاز و برجسته ای در روند بومی سازی علوم انسانی داشت.  

از خداوند منان برای آن مرحوم مغفور علوّ درجات و برای خانواده، فرزندان و خاندان محترم ایشان صبرجمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.»