یک نماینده مجلس مطرح کرد: در بسیاری از کشورهای در حال توسعه نه تنها نظام اداری و پیچیدگی‌های آن به حداقل رسیده بلکه با مقدس شمردن کار و اهمیت آن با احساس وظیفه و تکلیف سعی می‌کنند تا به عمران و آبادانی کشور خود کمر همت ببندند.

به گزارش مرور نیوز، ولی ملکی نماینده مجلس وسخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با امام جمعه اردبیل دیدار کرده و از نادیده گرفته شدن سهم 28 میلیارد تومانی تولید و عمران به علت  تصویب هدفمندی نادرست یارانه در مجلس هفتم انتقاد کرد.

ولی ملکی در دیدار اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: در مجلس هفتم قانون هدفمندی یارانه‌ها مصوب شد که براساس این مصوبه قرار بود به پنج دهک نیازمند جامعه پرداخت یارانه به نحوی انجام شود که تا پایان برنامه پنجم توسعه کشور از مقدار نقدی آن به تدریج کاسته و بر ضریب حمایت‌های بهداشتی و درمانی افزوده شود.

وی خاطرنشان کرد: این کار نه تنها در دولت قبلی و فعلی انجام نشد بلکه کاری کردند تا به همه مردم یارانه پرداخت شود به طوری که سهم 28 میلیارد تومانی تولید و عمران نیز نادیده گرفته شد و همه این مبالغ در قالب یارانه نقدی به جیب مردم رفت.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت روحانی قرار بود به تدریج نسبت به کاهش جمعیت یارانه‌بگیر اقدامی را انجام دهد اما به دلیل برخی فشارها از موضع خود عقب‌نشینی کرد و هنوز پرداختی‌ها به شکل نامناسب در این حوزه انجام می‌شود.