وزیر اطلاعات از سایت غنی سازی نطنز بازدید کرد و در جمع خبرنگاران با اشاره به خروج آمریکا از برجام تاکید کرد: دشمن از عهد شکنی خود پشیمان می‌شود، آنها تا الان سعی کردند ملت ایران را به زانو درآورند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین  علوی در جمع خبرنگاران در سایت غنی سازی نطنز گفت: پس از بازدید می توانم وضعیت فعلی را با گذشته که از این سایت بازدید داشتم مقایسه کنم. آنچه دیدیم حاصل مجاهدت های بی سر و صدای این مجموعه است و زحماتشان کاملا محسوس است.

وی ادامه داد: در چارچوب فعالیت های تحقیق و توسعه کارهای ارزشمندی انجام شده و با این آمادگی خوب فرمان رهبری درباره فعال شدن 190 هزار سو دست یافتنی است.

علوی تصریح کرد: دشمن از عهد شکنی خود پشیمان می‌شود، آنها تا الان سعی کردند ملت ایران را به زانو درآورند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

وزیر اطلاعات گفت: تا وقتی سایر اعضا کارشکنی نکنند و از آن خارج نشوند و منافع ایران تامین شود به برجام متعهدیم اما اگر روزی منافع مان تامین نشود و نفع مان در خروج از برجام باشد باید بدانند که در ایران برجام به مویی بند است.