جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان شاخصه های قدرت ایران را به رسمیت شناخته اند اما می‌خواهند ملت ایران را ناامید کنند.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: همان دشمنان بزرگ که اجماع بزرگی را فرو می ریزند در مقابل قدرت ما منزوی و پراکنده شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد: با وجود اینکه دشمنان شاخصه های قدرت ایران را به رسمیت شناخته اند اما می‌خواهند ملت ایران را ناامید کنند.

سلامی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران تمام توان و استعدادهای خود را با همکاری مردم برای حل مشکلات کشور بکار می گیرد و این پیام و موضع سپاه است.

وی اظهار کرد: مشکلاتی که در جامعه وجود دارد مربوط به تمام جوامع پیشرفته است و نظام تلاش دارد با هدایت های پدرانه رهبر معظم انقلاب و افزایش همدلی مردم این مشکلات را برطرف کند.

سلامی تصریح کرد: ما متعهد به حل مشکلات مردم هستیم و این کمی صبر، استقامت، پایداری و ایستادگی را می طلبد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: راز جاودانگی ملت ایران غیرت، افتخار و سربلندی است و مشکلات موجود به فضل الهی حل خواهد شد و در این مسیر به صبر، استقامت و تلاش مضاعف نیاز داریم و ما قطعا در این راه از استقلال و امنیت مرزهایمان دفاع می کنیم.

وی افزود: سیستان و بلوچستان سینه ستبر ایران اسلامی و سرزمین جوانمردی‌ ها و تجلی وحدت و همدلی حول محور اسلام و ایران عزیز است.