وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه سند خدمت رسانی به رزمندگان می‌تواند بستر خوبی را برای خدمت رسانی به این قشر فراهم می کند گفت: دستگاه های مختلف باید در این راستا حرکت کنند.

به گزارش مرور نیوز، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان که صبح امروز یکشنبه 31 تیر در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد اظهار داشت: در دفاع مقدس اتفاق بزرگی به دست نیروهای مردمی رخ داد و بیش از دو و نیم میلیون بسیجی و در همین حدود سرباز حضور داشتند که در کنار آنها نیروهای مسلح نیز حاضر بودند.

وی ادامه داد: امروز هر کسی بخواهد نگاه چپی به ایران داشته باشد، حتما نگاهی به عقبه و پشتیبانی مردمی ایران خواهد داشت.

امیر حاتمی گفت: شهدا و ایثارگران کار بزرگی کردند که البته توجه کمتری به خانواده های ایثار گران شده است. این دولت برنامه‌های خوبی برای خدمت رسانی به این افراد کرده و سند خدمت رسانی به رزمندگان که تهیه شده بستر خوبی را برای خدمت رسانی به این قشر را فراهم می کند؛ اما دستگاه های مختلف باید در این راستا حرکت کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: البته کارهای خوبی تا بحال انجام شده و حدود ۹۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده ایم، اما باید خدمات بیشتری به این عزیزان ارائه داد.