مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات با هدف به تصویر کشیدن پیامدهای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم و دورافتاده، مسابقه عکاسی برگزار می کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جمال هادیان طبایی زواره، رییس این مرکز با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه عکاسی تاثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر مناطق دورافتاده، گفت: این مسابقه با هدف به تصویر کشیدن پیامدهای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم و دورافتاده از امروز سی تیرماه سال جاری تا پایان مرداد ماه برگزار می شود.

هادیان با اشاره به تلاش هایی که در سال های گذشته برای گسترش و ایجاد زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سراسر ایران و بویژه مناطق محروم انجام شده است، گفت: این تلاش ها منجر به تسهیل در زندگی مردم این مناطق و ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات  شده است.

وی تصریح کرد: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم و دورافتاده پیامدهای مختلفی را به همراه داشته که بهترین شیوه بازنمایی آن رسانه عکس است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که از ظرفیت هنرمندان عکاس سراسر کشور در قالب مسابقه استفاده کنیم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه از همه عکاسان علاقمند دعوت کرد که با حضور در مناطق محروم و دورافتاده لحظات ناب و تاثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

وی افزود: برای شرکت در این مسابقه با همکاری شرکت مخابرات ایران و ادارات کل استان وزارت ارتباطات امکان اعزام عکاسان علاقمند به مناطق محروم و دور افتاده نیز فراهم شده است.

هادیان با اشاره به همکاری خانه عکاسان جوان، شرکت مخابرات ایران و ادارات کل استانی وزارت ارتباطات در برگزاری این مسابقه، گفت: دبیری این رویداد هنری بر عهده عکاس جوان حمزه اولیازاده است و آقایان افشین بختیار، محمدفرنود و رسول اولیازاده، عکس های دریافتی را داوری می کنند.

بر اساس این گزارش، فراخوان مسابقه عکس تاثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امروز منتشر شده است و این مسابقه تا پایان مردادماه ادامه دارد.

مراسم پایانی و اهدای جوایز به همراه نمایش عکس های منتخب همزمان با عید سعید غدیر(هشتم شهریورماه) برگزار می شود.