نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتظار حل تمامی مشکلات جوانان توسط وزارت ورزش با توجه به فرابخشی بودن این مسئله منطقی نیست، گفت: حضور سلطانی‌فر در رأس وزارت ورزش به سبب تعامل با دیگر اعضای هیات دولت به کمتر شدن مشکلات کمک می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 11 آبان) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی بر وزارتخانه ورزش و جوانان گفت: سال 56 آقای احمدی دانش آشتیانی معلم جبر و ریاضی ما در مدرسه مفید بود که به خوبی به یاد دارم در دوران انقلاب و جنگ همواره ما را به عدم ورود در مسائل سیاسی توصیه می‌کردند و از آنجا که از زمان مسوولیت وی در جنگ تا به امروز با هم همکاری داریم، صراحتا می‌گویم؛ بسیاری از مسائل مطرح شده در مورد او صحت ندارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که اعضای هیات دولت خدمت مقام معظم رهبری رسیدند ایشان فرمودند دولت باید برای مردم کاری کند لذا اگر دولت بتواند خدمات خوبی ارائه دهد قضاوت مردم نیز منصفانه خواهد بود.

وی ادامه داد: من بصیرت را در این دیدم که همه نیروهای خدوم و وفادار انقلاب بتوانند خدمت خود را به این مملکت ادامه دهند. مسعود سلطانی‌فر نیز مدیر آزموده و امتحان پس داده این نظام است چرا که در 6 استان سمت‌های مختلف داشته و حداقل به مسائل این استان‌ها آشنایی دارد.

موسوی با بیان اینکه سلطانی‌فر توانایی و مدیریت کلان خود را با 30 سال مدیریت در ارگان‌های مختلف نشان داده است، افزود: وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی بر وزارتخانه ورزش و جوانان شناخت وسیعی از وزرش ایران و جهان دارد تا جایی که رئیس جمهور او را دایره‌المعارف ورزش می‌نامد.

این نماینده با تاکید بر اینکه مشکلات جوانان یک مسئله فرابخشی است و نباید حل این مشکلات را از وزارت ورزش و جوانان توقع داشت، اضافه کرد: حضور سلطانی‌فر در راس این وزارتخانه به سبب همکاری و تعامل با دیگر اعضای هیات دولت به کمتر شدن مشکلات این حوزه منجر خواهد شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از همکاران محترم تقاضا دارم با رأی بالا به این وزیر پیشنهادی اجازه سر و سامان دادن به حوزه ورزش و جوانان را به او بدهند چرا که سلطانی فر علاوه بر آشنایی عمیق با ورزش، توانایی مدیریت کلان و راهبردی نیز دارد.

موسوی نگاه حمایتی بر قهرمانان و پیشکسوتان، استفاده از جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب آن‌ها به عنوان مدیر را از دیگر ویژگی‌های سلطانی‌فر دانست.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سلطانی‌فر می‌تواند سیاست ورزش را دانش بنیان اداره کند، افزود: روحیه تفاهم و تعامل در سطح بالا به همراه علاقه‌مندی به جوانان و دغدغه برای حل مشکلات آن‌ها و سیاست آرام نگه داشتن فضا از دیگر ویژگی‌های این وزیر پیشنهادی دولت یازدهم است.