وزیر اطلاعات گفت: امنیت زیرساخت همه عرصه‌ها است و مردم با دیدن ناامنی ها و وضعیت منطقه به خوبی اهمیت امنیت در کشورمان را درک می کنند.

به گزارش مرور نیوز، سید محمود علوی ظهر امروز سه شنبه 9 مرداد در شورای اداری آذربایجان شرقی که با هدف تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان برگزار شد، اظهار داشت: ترامپ و دوستانش کاری از پیش نمی‌برند. مردم ما همیشه در صحنه هستند و در صورت بروز هر مشکلی وارد عرصه عمل خواهند شد.

وی سپس افزود: توانایی تبدیل تهدیدها به فرصت را داریم و می توانیم همین تحریم ها را فرصتی برای شکوفایی قرار دهیم. می توان بعداز تحمل فشارهای دشمنان و سختی های تحریم ها به توسعه رسید.

رهبر با درایت و صلابت کشتی انقلاب را از امواج خروشان عبور می دهند

وی همچنین با اشاره به اینکه وحدت باید در جامعه حفظ شود و بدون شک رهبر انقلاب اسلامی با درایت و صلابت کشتی انقلاب را از امواج خروشان عبور می دهند، افزود: البته مسئولان نیز باید با همدلی و تلاش روز افزون در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفای نقش کنند و شاهد کاهش مشکلات مختلف مردم باشیم.

علوی با بیان اینکه عزت در گروی همدلی است و اگر همدل باشیم از گردنه های مشکلات به راحتی عبور می کنیم، ادامه داد: وحدت مایه قدرت می شود و اگر بخواهیم از گردنه ها با موفقیت عبور کنیم، لازمه آن با هم بودن است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه امنیت کشور نتیجه تلاش نیروهای نظامی و امنیتی است، گفت: مردم به خوبی این امنیت را درک می کنند. در این میان استان آذربایجان شرقی نیز امنیت بالایی دارد و این نتیجه همکاری مسئولان است.