فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برخی سخنان دشمنان تنها جنگ روانی است و با این وجود ما آمادگی کامل داریم در کوتاه ترین زمان ممکن به هرگونه تجاوز به خاک کشور پاسخ محکمی بدهیم.

به گزارش مرور نیوز، امیر کیومرث حیدری صبح امروز چهارشنبه 10 مرداد در حاشیه بازدید از تیپ پیاده تربت حیدریه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با افتخار اعلام می کنیم تمام نیازهای تسلیحاتی خود را در داخل تولید می کنیم و هیچ نیازی به خارج نداریم که این موفقیت نتیجه تلاش متخصصان کشور است. 

وی افزود: سیاست جمهوری اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس تاکنون خودکفایی در عرصه نظامی بوده که این مهم طی سال های گذشته دنبال و با تلاش متخصصان کشور محقق شده است. 

آمریکایی ها در توطئه های خود ناکام مانده اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکایی ها از ابتدای انقلاب تاکنون توطئه های زیادی علیه ملت ایران داشته اند که به لطف خدا و هوشیاری مردم در همه آنها ناکام مانده اند. 

حیدری تاکید کرد: برخی سخنان تنها جنگ روانی است و با این وجود ما آمادگی کامل داریم در کوتاه ترین زمان ممکن به هرگونه تجاوز به خاک کشور پاسخ محکمی بدهیم. امروز هیچ خطری مرزهای ایران را تهدید نمی کند و ارتش و دیگر نیروهای مسلح در آمادگی کامل قرار دارند.