قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بسیاری از گرانی‌های این ایام ارتباطی به بیرون کشور ندارد و فشار روانی است.

به گزارش مرور نیوز، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران فشار اقتصادی و فشار روانی را طراحی دشمن برای شرایط فعلی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: قطعا مسئولین موظفند در همه رده‌ها و قوای سه گانه مطالبات مردم را پاسخ دهند. باید توجه داشته باشیم که مطالبات مردم به حق است و مشکلات اقتصادی کمرشکن است ولی بدانیم که این توطئه دشمن است و بعضا شاهد همراهی نااهلان در داخل و اخلالگران با آنها هستیم.

وی ادامه داد: بخش عمده آنچه ما شاهدیم فشار روانی است. بسیاری از گرانی‌های این ایام ارتباطی به بیرون کشور ندارد و فشار روانی است. طبیعتا مسئولین باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند ولی بدیهی است این مردم سلحشور متدین و ولایتمدار تحت تاثیر القائات دشمن قرار نمی‌گیرند و خط و مسیرشان هرگز در مسیر اغتشاشگران قرار نخواهد گرفت.

لطفی در ادامه یادآور شد: مردم باور دارند که نظام اسلامی و جمهوری اسلامی آن چیزی است که امام راحل فرمودند و حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و از نماز هم واجب‌تر است. چرا که بحث حفظ اسلام مطرح است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ بر اساس هجمه به یک آرمان انقلاب اسلامی شعار می‌دادند «نه غزه، نه لبنان» و در دیماه سال ۹۶ هم شعارها در تقابل با اسلام «نه اسلام، نه قرآن» بود، پس بدیهی است حفظ جمهوری اسلامی یعنی حفظ اسلام و قرآن به این معنا که اگر اسلام و قرآن بود نماز هم به پا خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: وظیفه همگان بصیرت روزافزون و حضور پرشورتر از قبل در صحنه و مشت محکم به استکبار و ایادی داخلی آن است. ان‌شاءالله که با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری آینده‌ای درخشان را شاهد خواهیم بود.