نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه آقای روحانی مقصر است که وزیر ناپلئونی را نگه داشته،ماجرای گفت‌وگوی چند روز قبل خود با معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در خصوص استیضاح ربیعی را بازگو کرد.

به گزارش مرور نیوز، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز 17 مرداد و در استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امروز آقای ربیعی مقصر نیست؛ مقصر اصلی آقای روحانی است که وزیری را که با رأی ناپلئونی و نیم رأی سوخته مجدداً رأی آورده، نگه داشته است. مقصر آنهایی هستند که دیشب شام معاویه و یزید را خورده‌اند!

وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: اگر واقعاً به فکر آشتی ملی  بودید، وزیری را که سه بار استیضاح شده نگه نمی‌داشتید.

امیری گفت از کرباسیان دفاع کنید اما ربیعی را خودتان می‌دانید!

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: چند روز پیش با آقای امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور صحبت کردم که بین ربیعی و کرباسیان چه کنیم؟ به من گفت از کرباسیان دفاع کنید اما ربیعی را خودتان می‌دانید!

چه گُلی بر سر ملت زدید

مقصودی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: چه گُلی بر سر ملت زدید جز اینکه بین کارگران و کارفرمایان اختلاف انداخته‌اید؟ یک و نیم میلیارد دلار از بانک توسعه تعاون و از ذخیره این مملکت پول برداشته‌اید؛ چه جوابی می‌خواهید به ملت بدهید؟

وی اظهار داشت: متأسفم برای همکارانی که امروز می‌گویند فلان نماینده به خاطر تعویض فلان رئیس، استیضاح را امضا کرده است.

این نماینده مجلس خطاب به ربیعی گفت: لابی‌گری شما زبانزد خاص و عام است؛ اما حرف ما پیام کارگران و زنان بی‌سرپرست و کودکان یتیمی است که مشکل دارند.

مقصودی افزود: آیا از شستا خبر دارید؟ از گروه‌های هدفی که فعالیت می‌کنند، خبر دارید؟ انتصابات شما چگونه است؟ وضعیت تعاونی‌ها امروز در کجا قرار دارد؟

وی عنوان کرد: برای کارگرانی که به دلیل دفاع از حقشان، شلاق خوردند، چه کردید؟ برای کارگرانی که در معدن و کشتی از بین رفتند، چه کاری کردید؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس تأکید کرد: از حقوق مردم دفاع کنید و کاری نکنید که مردم ما مثل فلان کشور هجوم بیاورند و کاری با نمایندگان مجلس کنند که نباید کرد.