رئیس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان تهران گفت: ۱۱۰ خبرنگار خارجی برای پوشش مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تهران حاضر شدند و این برنامه از ۵۳ شبکه خارجی منعکس می شود.

به گزارش مرور نیوز، در حالی که تنها یک روز تا برگزاری مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی باقی مانده، مردم ایران اسلامی خود را مهیای حضور در این همایش مهم استکبارستیزی می کنند.

ستادهای گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در نقاط مختلف کشور نیز برنامه های مختلفی را برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم تدارک دیده اند.

دعوت تشکل های دانشجویی و دانش آموزی برای برگزاری باشکوه مراسم ۱۳ آبان

گروه ها، طبقات، احزاب و تشکل های دانشجویی و دانش آموزی نیز با صدور بیانیه های مختلفی از مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرده که در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، باشکوه تر از سال های گذشته شرکت کنند.

به گفته مسوولان، با توجه به معادلات منطقه ای و حوادثی که در کشورهای همسایه ایران رخ داده است، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال بسیار حساس تر از سال های گذشته بوده و حضور مردم می تواند پیام های روشنی را به دشمن بدهد.

پوشش مراسم۱۳ آبان تهران توسط شبکه های مختلف بین المللی

طی روزهای اخیر مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان های مختلف استان تهران اعلام و مردم این استان خود را آماده می کنند تا بار دیگر روحیه استکبار ستیزی خود را به معرض نمایش بگذارند.

در پایتخت نیز مراسم یوم الله ۱۳ آبان طبق روال گذشته در مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار می شود و سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تجمع کنندگان سخنرانی خواهد کرد.

حضور خبرنگاران داخلی و خارجی و ده ها شبکه بین المللی برای پوشش مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهر تهران، نشان دهنده اهمیت این برنامه است که باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

ملت ایران آماده خلق یک حماسه دیگر هستند

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان تهران با اشاره به این نکته که تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اندیشیده شده است، اظهار داشت: ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان با همکاری نهادها و ارگان های مختلف، زمینه را برای خلق یک حماسه دیگر فراهم کرده است.

وی با اشاره به ضرورت حفظ روحیه استکبارستیزی ملت ایران افزود: بدون تردید ۱۳ آبان ۹۵ نیز در تاریخ پرافتخار این ملت ثبت خواهد شد و بار دیگر ملت ایران، روحیه استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشته و اعلام می کنند که با استکبار سر سازش ندارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تشریح برنامه های پیش بینی شده مقابل لانه جاسوسی ادامه داد: مراسم تهران در مقابل لانه جاسوسی برگزار و در این مراسم، جنایات آمریکا بر ضد ملت ایران محکوم خواهد شد.

محمودی با اشاره به این نکته که ویژه برنامه های مختلفی در حاشیه برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در تهران برگزار خواهد شد، تأکید کرد: ویژه برنامه های مختلفی برای حاضران در مراسم یوم الله ۱۳ آبان تدارک دیده شده است و سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مردم تهران سخنرانی خواهد کرد.

حضور ۱۱۰ خبرنگار خارجی در مراسم ۱۳ آبان تهران

رئیس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان تهران با اشاره به تعداد خبرنگاران خارجی در این مراسم یادآور شد: ۱۱۰ خبرنگار خارجی برای پوشش مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تهران حاضر شده و این برنامه در ۵۳ شبکه خارجی منعکس می شود.

محمودی با اشاره به آمار خبرنگاران داخلی برای انعکاس حضور مردم در مراسم ۱۳ آبان تهران نیز گفت: بیش از ۷۵۰ خبرنگار داخلی نیز از ۵۵ رسانه برای پوشش مراسم یوم الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی حاضر می شوند.

وی با تأکید بر حضور بیش از ۸۶۰ خبرنگار در این مراسم متذکر شد: حضور ۸۶۰ خبرنگار داخلی و خارجی برای پوشش مراسم ۱۳ آبان تهران، نشان دهنده اهمیت این مراسم بوده و باید مردم با حضور باشکوه خود، پیام ها و ارزش های انقلاب اسلامی را منعکس کنند.

محمودی با اشاره به دستاوردهای حضور باشکوه مردم در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، خاری در چشم دشمن بوده و بسیاری از معادلات استکبار را بر هم خواهد زد و نشان خواهد داد که ملت ایران پای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری نیز از روزهای اخیر در شهر تهران آغاز شده تا زمینه برای حضور مردم فراهم شود.

وی با اشاره به نصب طرح های هنری همزمان با ۱۳ آبان در نقاط مختلف شهری ادامه داد: با همکاری شهرداری تهران و تلاش های صورت پذیرفته، بیش از ۲۵۰ طرح هنری در این زمینه در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

رئیس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان تهران با اشاره به این نکته که ملت ایران آماده خلق حماسه هستند، تأکید کرد: بدون تردید روز ۱۳ آبان، روز بزرگی برای ملت ایران خواهد بود.