رئیس مرکز مطالعات رزمی نزاجا از برگزاری چهارمین جشنواره سازمانی و اولین جشنواره ملی ایده پردازی، ۲۲ مردادماه در محل ستاد فرماندهی نزاجا خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، امیر عبدالرحیم لطفی رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین نامه های رزمی نیروی زمینی ارتش در نشست خبری که به مناسبت تشریح اهداف چهارمین جشنواره سازمانی و اولین جشنواره ملی ایده پردازی امروز شنبه 20 مردادماه برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها و نیروهای مسلح ۲۲ مردادماه در محل ستاد فرماندهی نزاجا برگزار خواهد شد و باتوجه به دستاوردهای سه دوره قبل جشنواره و مراکز علمی و صنایع دفاع و نیروهای مسلح، نمایشگاهی نیز در حاشیه آن برپا می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارایه ایده های نظری و صنعتی در راستای ارتقای توانمندی نظامی، ایجاد بانک اطلاعاتی درخصوص توانمندی شرکتهای دانش بنیان در حوزه توان رزمی و استفاده از نخبگان و خبرگان و کسانیکه میتوانند در جهت افزایش توان نیروهای مسلح باشند عنوان کرد و گفت: ساختار سازمانی و نیروی انسانی سلاح و تجهیزات نوین از دیگر محورهای این جشنواره است.

لطفی با بیان اینکه نشست های علمی‌نیز در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود، افزود: ۳۶ ایده در این جشنواره ارایه خواهد شد که از این میان ۶ ایده برتر انتخاب می شوند.

رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین نامه های رزمی نزاجا  خاطرنشان کرد: از ایده‌هایی که در سه دوره قبل جشنواره تبدیل به محصول شده اند نیز رونمایی می کنیم.

لطفی ادامه داد: ما در دفتر مطالعات و دانشگاههای ارتش ارتباط خوبی با دانشگاه تهران و برخی از دانشگاه ها داریم و قراردادهایی نیز با برخی از آنها منعقد شده است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص بودجه نزاجا برای ارتباط با شرکتهای دانش بنیان گفت: ما مشکلی بابت اعتبار در این خصوص نداریم.