رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن می داند که جنگ سخت برایش هزینه های زیادی دارد و مثلا اگر در خلیج فارس دست از پا خطا کنند نفس های آخرشان را خواهند کشید و دیگر پایشان به خلیج فارس باز نخواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو که امروز دوشنبه 22 مردادماه برگزار شد، گفت: چند سال پیش بود که حضرت آقا فرمودند در پیچ تاریخی قرار داریم، شاید خیلی ها متوجه نشدند که یعنی چه اما هر روز که می گذرد، بیشتر متوجه این منظور می‌شویم.

محمدحسنی افزود: از نشانه های این پیچ تاریخی این است که امروز تاریخ مصرف ایدیولوژی های مادی گذشته و اگر آمریکا به این موضوع توجه نکند، از گردونه روزگار خارج خواهد شد.

وی پیدایش قدرت های نوظهور در جهان و منطقه از جمله جبهه مقاومت با علمداری ایران اسلامی را از دیگر نشانه‌ها عنوان کرد و گفت: دشمن می داند که جنگ سخت برایش هزینه های زیادی دارد و مثلا اگر در خلیج فارس دست از پا خطا کنند نفس های آخرشان را خواهند کشید و دیگر پایشان به خلیج فارس باز نخواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: اینکه رهبری می فرمایند اگر به ما حمله کنند حیفا و‌تل آویو با خاک یکسان خواهد شد، آنها می دانند که رهبر انقلاب اسلامی جز حرف راست نمی زند و اگر کسی به خط قرمزهای ما نزدیک شود، دیگر وجود نخواهد داشت.

محمدحسنی ادامه داد: دشمن می داند با اولین اقدام، موافق و مخالف نظام باهم در برابر دشمن متحد می شوند لذا بجای جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است.

وی گفت: ما باید دشمن را غافلگیر کنیم تا نداند درصورت خطا از کجا ضربه خواهد خورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: عبور از این پیچ تاریخی الزاماتی ازجمله نو اندیشی و نوسازی و نوپردازی دارد.

محمدحسنی افزود: ما در ابتدای جنگ تحمیلی غافلگیر شدیم، اما پیروز شدیم و دلیل آن هم نوآوری و نواندیشی هایی بود که صورت گرفت.

وی گفت: ارتشیان ما بیکار ننشسته اند و همانند سال های جنگ کار می کنند و اگر لازم باشد با نوآوری و اقدامات خود دشمن را متعجب خواهند کرد.