سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قطعا ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قوی‌ترین ارتش‌های دنیاست و این موضوع را بارها ثابت کرده است.

به گزارش مرور نیوز، بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جشنواره ملی ایده‌ پردازی شهید نامجوی نزاجا  با بیان این‌که «معمولا ارتش را به نام رزم می‌شناسند»، اظهار کرد: ارتشی‌ها ثابت کرده‌اند که در عرصه‌های علمی نیز حرف‌های فراوانی برای گفتن دارند.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی الهی است که در عرصه‌های مختلف حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور دو نیروی مسلح ارتش و سپاه در جمهوری اسلامی ایران گفت: زمانی که موضوع فعالیت ارتش و سپاه مطرح شد، در بسیاری از کشورهای دنیا اینگونه گفته شد که این دو نیروی مسلح نمی‌توانند در کنار هم فعالیت کنند، اما امروز می‌بینیم که با فرماندهی واحد، نه تنها در فعالیت این دو نیرو اختلالی ایجاد نشده، بلکه این دو نیرو با قدرت از مرزهای کشور دفاع می‌کنند.

نعمتی افزود: امروز قطعا ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قوی‌ترین ارتش‌های دنیاست و این موضوع را بارها ثابت کرده است. امروز ناوشکن‌های جمهوری اسلامی ایران در مقابل ناوهای آمریکایی ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نظام ما به مقطعی رسیده که می‌تواند واقعا به عنوان یک کنشگر چه در منطقه و چه در دنیا اثرگذار باشد. درست است برخی خیلی نامردند و خیلی زود بعضی مسائل یادشان می‌رود، اما در ایامی که داعش به عراق و سوریه حمله کرد اگر مستشاران نیروهای مسلح نبودند امروز چکمه‌های دژخیمان اسلام حتی در کربلا و نجف بر زمین کوبیده می‌شد و اگر حضور دلاورمردان و رشادت‌های مستشاران ایرانی نبود، امروز داعش به مرزهای ما رسیده بود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: به لطف خدا امروز ارتش، سپاه و مردم ما به پختگی رسیده‌اند و بهترین اقدامات را انجام داده و گلوگاه اصلی را که ایده‌پردازی و خلاقیت علمی است را شناسایی کرده‌اند. امروز با حرکات علمی می‌توانیم به جایگاهی که حق و شایسته جمهوری اسلامی ایران است، دست یابیم.