وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: صنعت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضامن حفظ استقلال و عزت ملی و نماد ملی خودباوری ملت ایران است.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز سه شنبه 30 مرداد و در مراسم بزرگداشت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی اظهار داشت: صنعت دفاعی عقبه و عمق راهبردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و از طرف دیگر، ضامن حفظ استقلال و عزت ملی و نماد ملی خودباوری ملت ایران است.

وی ادامه داد: با توجه به تحولات عمیق و گسترده در عرصه بین الملی، شاهد رقابت های بسیار شدیدی بین قدرت ها هستیم که کانون آن منطقه غرب آسیا و مرکز آن کشور ماست.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با اشاره به موقعیت ژئوپلیتیک ایران گفت: ما بخواهیم یا نخواهیم باید آماده مقابله با بازی های دشمنان و نقش‌آفرینی در منطقه باشیم و نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم؛ در زمان جنگ جهانی دوم خواستیم بی‌طرف باشیم، اما به دلیل عدم آمادگی وارد بازی قدرت ابرقدرت ها شدیم و ایران اشغال شد.

امیر حاتمی

امیر حاتمی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در موقعیتی هستیم که نمی‌توانیم نقش متناسب خود را بازی کنیم و از فرصت ها استفاده کنیم، در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند این فرصت ها را از ما بگیرند.

وزیر دفاع با اشاره به موقعیت ژئوپلیتیک ایران گفت: ما بخواهیم یا نخواهیم باید آماده مقابله با بازی های دشمنان و نقش آفرینی در منطقه باشیم و نمی توانیم بی تفاوت باشیم، در زمان جنگ جهانی دوم خواستیم بی طرف باشیم و به دلیل عدم آمادگی وارد بازی قدرت ابرقدرت ها شدیم و ایران اشغال شد.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در موقعیتی هستیم که نمی توانیم نقش متناسب خود را بازی کنیم و از فرصت ها استفاده کنیم، در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند این فرصت ها را از ما بگیرند.