نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آیا دستور رهبر انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز درخصوص حتی یکی از قاچاقچیان عمده اجرا شده است؟

به گزارش مرور نیوز، کوروش کرم‌پور نماینده مردم فیروزآباد در مجلس در جلسه علنی امروز 6 شهریور و در سؤال از رئیس‌جمهور به موضوع قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که اگر کالایی به صورت قاچاق وارد کشور شد، در انظار عمومی به آتش کشیده شود؛ ایشان تاکید کردند که مرادِ من از قاچاق، فلان کوله بر ضعیف نیست، بلکه قاچاق های سازمان یافته بزرگ را می گویم.

وی ادامه داد: آیا بعد از این سخنان مقام معظم رهبری جایی برای حرف دیگری باقی می ماند؟ آیا این دستور در خصوص یکی از قاچاقچیان عمده اجرا شده است؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: موانع پیش روی شما در جلوگیری از قاچاق کالا و ارز چیست؟ آقای رئیس جمهور خطر جدی است و لازم است با جدیت تمام با آن مواجهه کنید؛ لطفا نگویید نمی شود و نمی توانیم.

کرم پور افزود: جمهوری اسلامی به کمک مردم عراق و سوریه می رود و داعش، این فرزند نامشروع آمریکا، عربستان و صهیونیسم را شکست می دهد؛ چطور نمی تواند با قاچاق مبارزه کند!؟

وی تصریح کرد: مگر نه این است که معضل بزرگ کشور امروز بیکاری است؛ آیا مبارزه جدی با قاچاقچیان باعث رفع این معضل و حل مشکل اشتغال نمی شود؟