دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: اینکه عده‌ای خیال کنند می‌توانند خوزستان را از ایران جدا کنند یا در تهران نظرات دیگری نسبت به خوزستان ایجاد شود، خواب و رویای تحقق نیافتنی است.

به گزارش مرور نیوز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز که امروزدر اهواز برگزار شد، گفت : مسئولان اطلاعاتی کشور در فرصت مناسب جزئیات تک تک این افراد، محل ها و کشورهایی که مسئولان این تروریست‌ها هستند را برای شما توضیح خواهند داد.

 وی افزود: هیچ مادری را از فرزند و فرزندی را از مادر نمی شود گرفت؛ خوزستان فرزند ایران اسلامی است. این فرزند از وفادارترین فرزندان ایران اسلامی بوده است. در انقلاب، دفاع مقدس و قبل از این حوادث، مردم و قومیت های مختلف خوزستان دین خودشان را به اسلام  ادا کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خوزستان بدون ایران و ایران بدون خوزستان معنا ندارند و هویت شان را از دست می دهند و در عمل نیز این موضوع ثابت شده است.

رضایی بیان کرد: بسیاری از اقوام خوزستانی در راه دفاع از ایران اسلامی شهید شدند و در تمام موضوعات بعد از دفاع مقدس همیشه خوزستانی ها را از برگزاری جشن های پیروزی انقلاب تا مراسم دفاع مقدس در صحنه دیده‌ایم؛ اینکه عده‌ای خیال کنند می‌توانند خوزستان را از ایران جدا کنند یا در تهران نظرات دیگری نسبت به خوزستان ایجاد شود، خواب و رویای تحقق نیافتنی است.