نماینده مقام معظم رهبری در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: دشمنان می‌خواهند نور خورشید و نور انقلاب اسلامی را با فوت دهان خاموش کنند اما نمی‌دانند اگر کسی برابر خورشید قرار بگیرد و به دنبال خاموش کردن آن با فوت دهان باشد، جز ابلهی و دیوانگی کاری از آن سر نزده است.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام احمد مروی نماینده مقام معظم رهبری در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: به عنوان نماینده مقام معظم رهبری، مراتب سلام گرم و تسلیت ایشان را به مردم عزیز و عزادار خوزستان ابلاغ می‌کنم. مطمئنم اگر محدودیت‌ها و معذوریت‌هایی که مقام معظم رهبری ناگزیر به قبول و تمکین آن هستند، وجود نداشت، ایشان شخصا در این مراسم حضور پیدا می‌کردند. هرچند که جسم شریف آقا در این مراسم حضور ندارد، اما ذهن و قلب پاک و رئوف ایشان همواره با مردم عزیز و خصوصا با خانواده های داغدار این حادثه است.

وی اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم که شب گذشته به همراه نماینده ولی فقیه در خوزستان به ملاقات جمعی از مجروحان حمله تروریستی اهواز برویم و مراتب سلام مقام معظم رهبری را به آن عزیزان ابلاغ کنیم. همزمانی جنایت تروریستی در اهواز با دو حادثه قابل توجه و تامل است. این همزمانی‌ها به صورت اتفاقی و تصادفی نبود. همزمانی این حادثه جنایت‌بار با سومین روز شهادت امام حسین(ع) و اولین روز هفته دفاع مقدس قابل تحلیل است. این مساله نشان می‌دهد که فرزندان پلید ابوسفیان و یزیدیان زمان می‌خواستند با این حرکت کور و خونبار، انتقام عشق مردم به اهل بیت عصمت و طهارت را از رهروان راه اباعبدالله(ع) بگیرند.

وی ادامه داد: کسانی که در این حادثه به فیض شهادت نائل شدند، تقاص طرفداری، عشق و محبت به امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر(ص) را پس دادند و کسانی که به این حادثه خونبار دست زدند، همان فرزندان پلید ابوسفیان هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: امروز فرزندان پلید ابوسفیان ادامه همان جریان گمراه و ضدبشریت هستند. دشمنان باید بدانند که امروز این خون های پاک موجب تقویت، گستردگی و تعمیق جریان انقلابی و اسلام ناب محمدی خواهند شد. دشمنان می‌خواهند نور خورشید و نور انقلاب اسلامی را با فوت دهان خاموش کنند اما نمی‌دانند اگر کسی برابر خورشید قرار بگیرد و به دنبال خاموش کردن آن با فوت دهان باشد، جز ابلهی و دیوانگی کاری از آن سر نزده است.