دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: تروریست‌ها را در خارج از کشور هم تعقیب خواهیم کرد تا اقدامی علیه آن‌ها انجام دهیم.

به گزارش مرور نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز سه شنبه 3 مهرماه در حاشیه مراسم آیین رونمایی از مجموعه یادمان عشق و بازی ویدئویی تکاور در جمع خبرنگاران درباره FATF، اظهار کرد: بحث FATF نه در مجلس و نه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح نیست، بلکه موضوع چهار لایحه‌ای است که دولت پیشنهاد داده و اکنون این موضوع بین ما و مجلس در حال بررسی است تا مغایرت‌هایی که با سیاست‌های کلی نظام دارد، برطرف شود.

وی افزود: البته در سطح کلان کشور باید درباره عضویت ایران در FATF تصمیم‌گیری شود و اگر در این رابطه موضوعی از مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شود، قطعا اعلام مغایرت می‌کنیم و باید مجدد به مجلس بازگردد.

فرمانده اسبق کل سپاه در ادامه در خصوص نحوه پاسخ ایران به حادثه تروریستی اهواز نیز گفت: پاسخ‌دهی به اقدام تروریستی اهواز را از دیروز شروع کردیم و در اولین عملیات علیه تروریست‌ها ۲۰ نفر در اهواز که نقش پشتیبانی کننده را داشتند، دستگیر شدند؛ این افرد کسانی هستند که اسلحه را برای تروریست‌ها فراهم کردند و در محل به آن‌ها تحویل دادند و قصد داشتند که بعد از عملیات تروریستی نیز آن‌ها را فراری دهند.

وی اضافه کرد: البته به این اکتفا نخواهیم کرد و در خارج از کشور هم تروریست‌ها را تعقیب خواهیم کرد تا اقدامی جدی و اساسی علیه آن‌ها انجام دهیم.

رضایی همچنین در خصوص بازی‌ های رایانه‌ای خارجی گفت: بسیاری از بازی‌ها به شکل هدفمند طراحی می‌شوند؛ یعنی یا به دنبال بی‌هویت کردن جوانان و یا جابه‌جا کردن ظالم و مظلوم هستند و این را از طریق تبلیغات و القای غیر مستقیم انجام می‌دهند.