نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل درد امروز مردم را معیشت و اقتصاد خواند و درباره برجام با بیان اینکه طرف مقابل ناقض برجام است، گفت: متاسفانه کار به جایی رسیده که دست اندرکاران برجام به نقض تعهدات طرف مقابل اذعان دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرورنیوز، سید جواد ساداتی‌ نژاد در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز خانه ملت، افزود: متأسفانه در شرایطی که ایران به همه تعهدات خود طبق نظر آژانس عمل کرده ، طرف مقابل هر روز اقدام جدیدی دال بر نقض برجام و علیه منافع ملی و عزت ملی ایرانیان انجام می دهد.

وی با انتقاد از عده‌ای که تا دیروز بدنبال ربط دادن تمام مشکلات و معضلات کشور به برجام بودند ، ادامه داد: همین افراد امروز ساده ‌لوحانه و مزورانه در حال توجیه تخلفات و نقض عهد طرف آمریکایی و بزگ کردن چهره کریه و زشت آنان هستند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: امروز کار به جایی رسیده که دست‌‌اندرکاران برجام خود به پیمان شکنی طرف مقابل اذعان دارند و دغدغه‌های دیروز دلسوزان کشور و انقلاب در مورد برجام را که مورد انواع و اقسام توهین‌ها قرار گرفتند، تکرار می‌کنند.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه طرف مقابل به طرق مختلف با خدعه و تقلب از انجام واقعی تعهدات خود سر باز می‌زنند و به تعهدهایی که عمل نمی‌کند، تصریح کرد: مردم ایران دیگر نه تنها از لبخندهای تصنعی و دست دادن‌های بی‌ خاصیت با دولت‌های متکبر و دروغگوی غربی لذت نمی‌ برند؛ بلکه حتی احساس سرخوردگی می‌ کنند.

وی یادآور شد: درد مردم، امروز معیشت و اقتصاد است و رفع هر دو در فرمایشات رهبر معظم انقلاب یعنی همان اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی کاملا یافت می شود؛ موضوعی که تاکنون عملکرد مطلوبی از دولت در خصوص آن گزارش نشده است.

ساداتی نژاد خطاب به روحانی گفت: آقای رئیس ‌جمهور! الان زمان ایستادگی در مقابل بدعهدی دشمن قسم خورده ملت ایران است پس توصیه می شود سرخوردگی ناشی از بدعهدی‌ آمریکا تبدیل به وادادگی نشود.

عضو کمیسیون آموزش در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از اظهار نظر برخی مسئولان در محدود ساختن قوای نظامی کشور، گفت: جنگ نرم یکی از شکل‌های جنگ روانی است که توسط دشمنان این مرز و بوم برنامه ‌ریزی و با هدف تغییر درک و نگرش مردم به صورت پرهجمه‌ ای علیه کشور و ملت ایران اسلامی و با هدف کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی، آرمان‌های انقلابی و سست کردن اعتقادات دینی مردم اعمال می شود.

وی افزود:  متأسفانه برخی از مسئولان هم با سخن گفتن از محدود ساختن قوای نظامی و نفی صنعت بومی و افتخارآمیز موشکی آن هم در شرایط پرآشوب و متلاطم کنونی منطقه نشان داده‌اند که درک نادرست و ناصحیحی از تحولات منطقه‌ای و بین‌‌المللی دارند و در دام خطای محاسباتی دچار شده‌اند.

ساداتی نژاد در توصیف شرایط پرآشوب منطقه ادامه داد:  محور غربی عربی تمام توان و قوای خود را برای خاموش کردن ندای مردم مظلوم بحرین و یمن و زمین ‌گیر کردن و در هم شکستن محور مقاومت برای تجزیه کشورهای منطقه و دادن تنفس مصنوعی به رژیم غاصب صهیونیستی و منحرف ساختن اذهان مسلمانان از توسعه ‌طلبی و اشغالگری و جنایات این رژیم جعلی از طریق تروریست‌های دست پرورده خود به کار گرفته است.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل تصریح کرد: همین توان و اقتدار ستودنی قوای موشکی و نظامی کشور بود که دشمنان را حتی از اندیشیدن از تعرض به ایران اسلامی بازداشت.

وی یادآور شد: مطمئن باشید برجامی که فرجامش تاکنون فقط برداشتن تحریم‌ها روی کاغذ، تعطیلی صنعت بومی هسته‌ ای، کند شدن چرخ تولید و تعطیلی کارخانه‌ ها، رکود دنباله‌دار اقتصاد کشور و پیمان‌شکنی روزافزون آمریکایی‌ ها بود، مانع از حمله نظامی به ایران نشد.