وزیر اطلاعات گفت: مسوولان نظام اسلامی باید در چارچوب شرع، قانون و اخلاق به مردم خدمت رسانی کنند تا موجبات رضایتمندی آنان فراهم شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه فوق العاده شورای اداری استان کرمان با تقدیر از تلاش های مسوولان استان کرمان به ویژه شورای تامین در ارتقاء امنیت و آسایش مردم گفت: توفیق خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی افتخاری سترگ برای مسوولان است.

وی افزود: امتیاز فرهنگ قرآن در مقایسه با دموکراسی غربی در اختصاص حکومت برای مردم است.

علوی با بیان اینکه حفظ کرامت، خمیرمایه عزت انسان است، تصریح کرد: مسوولان باید با خدمت بی منت از این فرصت برای گره گشایی از مشکلات مردم و ارتقاء جایگاه معنوی خود استفاده کنند.

وزیر اطلاعات تامین امنیت حق آحاد جامعه و اجرای عدالت را موجب پایداری حق و مایوس شدن دشمنان دانست و افزود: مسوولان نظام اسلامی باید در چارچوب شرع، قانون و اخلاق به مردم خدمت رسانی کنند تا موجبات رضایتمندی آنان فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تلاش های مدیرکل سابق اداره کل اطلاعات استان کرمان در 5 سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت مجموعه تلاش های انجام شده موجب همدلی و همیاری همه بخش ها و ارتقاء امنیت پایدار در استان شده است.

علوی از عملکرد مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان تقدیر و مدیرکل جدید را  فردی فکور و شایسته معرفی و منصوب کرد و از مسوولان استان خواست تا همدلی و همکاری سابق را با مدیرکل جدید نیز داشته باشند.

وزیر اطلاعات همچنین با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با وی گفت و گو کرد.

"علوی" در این دیدار گفت: آماده همکاری در جهت پیشبرد کارها و انجام خدمت هستیم.

امام جمعه کرمان نیز با قدردانی از حضور وزیر اطلاعات عنوان کرد: مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان زحمات زیادی کشیدند.