معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: امروز ایران اسلامی کارنامه درخشانی از پیشرفت در عرصه‌های مختلف را با خود دارد.

به گزارش مرور نیوز، سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست تبیین و گفتمان سازی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله گفت: اعتقاد و ایمان به خداوند سبحان، ولایتمداری و شهادت طلبی عامل موفقیت انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیمی شده است که این روند موفقیت تاکنون ادامه داشته و با سلاح ایمان مردم ادامه خواهد داشت.

 نقدی در ادامه بیان کرد: با وجود تلاش آمریکا ، کودتا و توطئه های آنها برای شکست انقلاب اسلامی این انقلاب به درخت تنومندی مبدل شده و در تمام جهان به یک الگو تبدیل شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با ظهور انقلاب اسلامی تمام تحلیل گران جهان شگفت زده شده اند به طوری که بعد از چهار دهه به دنبال چگونگی شکل گیری آن هستند و دائما در حال توطئه چینی برای براندازی آن هستند .

وی تصریح کرد: دشمنان برای پایان یافتن انقلاب روز شمار گذاشته بودند اما امروز نیز در کمال اقتدار و صلابت ۴۰ سالگی انقلاب را پیش رو داریم.

نقدی خاطرنشان کرد: امروز جمع شده ایم تا دستاورد های ۴۰ سالگی انقلاب را بازگو کنیم انقلابی که دشمنان برای پایان یافتن آن روز شمار گذاشته بودند اما امروز نیز ۴۰ سالگی انقلاب را پیش رو داریم .

وی اظهار کرد: مردمی بودن این انقلاب و حمایت های همیشگی این مردم از دستاوردهای آن یکی دیگر از متمایز ساختن این انقلاب است .

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد:  در طول چهار دهه گذشته شاهد تحولات عظیمی در خدمت رسانی به مناطق محروم و دستاوردهای بزرگی در زمینه های هسته ای، نانو و سایر مباحث کشور هستم .

وی افزود: انقلابی که ۴۰ سال است از آن می گذرد و هنوز رهبری انقلاب و مردم همان حرف‌های امام (ره) را قبول دارد و از موازین ایشان عدول نکرده اند .

نقدی ادامه داد: انقلاب ما اتفاق استثنایی بوده و تدوام آن نیز در شرایطی که در بدترین تحریم‌ها و توطئه‌ها قرار داریم استثنایی است .

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت سایر انقلاب‌های دنیا ادامه داد: انقلاب ما ۴۰ سال زیر بار کودتاها، اهداف و توطئه‌ها نرفته، ایستادگی و مقابله کرده حالا امروز برخی می‌خواهند انقلاب را کوچک جلوه دهند و انقلاب به این بزرگی را با گرانی امروز مقایسه می‌کنند .

وی بیان کرد: رسانه‌های دشمن بسیار قوی دارند کار می‌کنند انقلاب ما آن‌ها را خلع سلاح کرده اما تلاش می‌کنند از راه های دیگر مثل تبلیغات و رسانه با دروغ و تصویر سازی اثر بگذارند که قطعا نتوانسته و نمی‌توانند .

 نقدی گفت: با بزرگنمایی مباحث کوچک تلاش می‌کنند جو کشور را بد نشان دهند و کشور را نا امن جلوه دهند امروز که کشور گرفتار مسائل اقتصادی است تلاش می‌کنند انقلاب عظیم را در برابر این مسائل اقتصادی قرار دهند .

سردار نقدی بیان کرد: خدماتی که انقلاب به ملت داده اصلا قابل مقایسه نیست یکی از آنها این است که ملت متمدن و فرهیخته ای را که چند هزار سال اسیر شاهان بودند و استبداد بیداد می‌کرد را نجات داده است .

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی کارنامه درخشانی از پیشرفت در عرصه‌های مختلف را با خود دارد گفت: در هر کجا از گنجینه عملکرد دولت های پس از انقلاب اسلامی که مرور کنیم افتخارات بزرگی داشته ایم و خدمات ارزشمندی را شاهد بودیم .

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان بیشتر از همه مردم کشور خدمات را انقلاب را درک کرده اند زیرا روستاها در بدترین شرایط قرار داشتند و اما امروز نیز این وضعیت بهبود یافته و خدمات دهی همچنان ادامه دارد .

 نقدی بیان کرد: در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاورد ها و عملکرد انقلاب اسلامی به گونه ای برای مردم بیان شود که مردم حلاوت و شیرینی انقلاب را حس کنند.