فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مبنای انتصابات آینده در نیروی دریایی ارتش، انجام و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در قالب طرح مصباح ابلاغی از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان عقیدتی سیاسی ستاد نیروی دریایی به مناسبت 24 مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی بر پایه حکومت دینی و مردمی شکل گرفت و یک انقلاب الگو برای جهانیان محسوب می‌شود.

دریادار خانزادی در ادامه با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در مهر ماه ۱۳۵۸ مبنی بر وجود سازمانی به عنوان سیاسی ایدئولوژیک در نیروهای مسلح و فرمان حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی در جهت تاسیس این نهاد مقدس افزود: در آن زمان رئیس جمهور وقت با همکاری منافقین در پی به انحراف کشاندن این مجموعه بود و تمام تلاش خود را در این راه انجام داد تابتواند سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح را تضعیف کند؛ اما با فرمان حکیمانه امام خمینی (ره) به عنوان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی زیر نظر ولایت فقیه بتواند انجام وظیفه کند، توانست تمام دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی را در هم بشکند.

وی با بیان این که اجرایی کردن طرح‌های جامع و کامل مصباح برای هر مسئولی لازم و ضروری است، خاطر نشان کرد: مبنای انتصابات آینده در  نیروی دریایی ارتش، انجام و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و قرانی در قالب طرح مصباح ابلاغی از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ماموریت‌های مهم و خطیر عقیدتی سیاسی ارتش در راستای ارتقاء بینش دینی و سیاسی، ارائه آموزش‌های مکتبی برای کارکنان و ترویج فرهنگ انقلابی اسلامی برای خانواده ها و نقش پر رنگ روابط عمومی در انعکاس فعالیت‌ها و ماموریت‌های این نیرو را عالی ارزیابی کرد.

دریادار خانزادی در پایان تاکید کرد: با توجه به برنامه های سنگین و بین‌المللی نیروی دریایی ارتش که در یک‌سال اخیر برگزار شد به واضح می‌توان نقش عقیدتی سیاسی در جهت نشان دادن ارزش‌های انقلاب و انعکاس توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش در سطح ملی و بین المللی را به خوبی لمس کرد.