وزیر دفاع از صنایع دفاعی مستقر در مشهد بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولیدات دفاعی این استان قرار گرفت.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع از صنایع دفاعی مستقر در مشهد بازدید و از نزدیک  در جریان روند تولیدات، تعاملات با نیروهای مسلح، انجام پروژه ها و قراردادها قرار گرفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بازدیدها با تأکید بر نوع آوری و برون رفت از بن‌بست‌های تکنولوژی، از متخصیص صنعت دفاعی خواست تا با ابتکار و خلاقیت و تکیه بر دانش بومی با رویکرد انقلابی و جهادی، در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز نیروهای مسلح باشند.

امیر حاتمی صنعت دفاعی مستقر در مشهد مقدس را بسیار عالی و پرظرفیت ارزیابی کرد و گفت: با وجود  نیروهای متخصص، متعهد و با انگیزه در صنایع دریایی، هوافضا، رزم زمینی در مشهد مقدس و ... توانسته‌ایم خدمات تکنولوژیکی بسیار ارزنده‌ای را به نیروهای مسلح ارائه کنیم و امروز با عنایات خاصه‌ی حضرت ثامن الحج (ع)، مشهد به عنوان یکی از قطب‌های صنعت دفاعی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابراز اظهار کرد: در حوزه‌ی دریایی توانسته‌ایم گام‌های مهم و اساسی را در تجهیز نیروی دریائی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برداریم که در آینده شاهد معرفی دستاوردهای بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

امیر حاتمی همچنین پیشرفت‌ها در حوزه‌ی هوافضا، صنایع دفاع و هوایی را برجسته دانست و خاطر نشان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه، متخصصان و دانشمندان وزارت دفاع توانسته‌اند با شکستن سدهای پیش‌رو، مرزهای علم و دانش و فناوری را بر مدار ایمان و عمل خالصانه پشت سر گذاشته و به دستاوردهای ارزشمندی همچون جت جنگنده کوثر دست یابند.