نیروی انتظامی نیز مسئولیت امنیت را در مرز شلمچه عهده‌دار است و همه نیروها، تحت امر آن فعالیت می‌کنند و خوشبختانه در همه حوزه‌ها، مانند ترافیک، صدور ویزا و امنیت مرز، کار را به‌خوبی پیش می‌برند.

به گزارش مرور نیوز، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی وزیر کشور امروز در حاشیه بازدید از مواکب و روند تردد زائرین اربعین حسینی در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه طی چهار سال گذشته در ایام اربعین از مرز شلمچه بازدید داشتیم، خوشبختانه همه موارد خوب و منظم انجام شده و امسال نیز نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری برای خدمات‌رسانی به زائرین فراهم شده است. همچنین امکانات موردنیاز به‌صورت گسترده در اختیار زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.

وی به طرح جامع اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: همه امور لازم در قالب طرح جامع اربعین در مرزهای سه‌گانه ما شامل مهران، چذابه و شلمچه دیده ‌شده است.

وی بیان کرد: خوزستان متناسب با اقداماتی که از قبل برنامه‌ریزی شده بود، کارها را به‌خوبی انجام داده و حتی جلوتر است.

رحمانی‌فضلی تصریح کرد: امیدواریم در آینده امکانات و امور زیرساختی مورد نیاز هر چه ‌بهتر فراهم شود، هرچند امسال نیز در این مناطق مشکلی نداریم. امیدواریم زوار اباعبدالله الحسین (ع) نکات و موارد لازم را رعایت کنند و به توصیه‌ها و هشدارهای مسئولین توجه داشته باشند.

وزیر کشور با بیان اینکه همه برای خدمت‌ رسانی، در مرز حاضر هستیم، عنوان کرد: همه اینجا هستیم تا شرایط آسایش و راحتی را برای تردد زوار فراهم کنیم و امیدواریم با ارتباط خوبی که بین زائران و مسئولان برقرار می‌شود، بتوانیم هر چه‌ بهتر خدمت‌رسانی کنیم.

رحمانی‌فضلی به فعالیت نیروی انتظامی در مرز شلمچه اشاره و خاطرنشان‌کرد: نیروی انتظامی نیز مسئولیت امنیت را در مرز شلمچه عهده‌دار است و همه نیروها، تحت امر آن فعالیت می‌کنند و خوشبختانه در همه حوزه‌ها، مانند ترافیک، صدور ویزا و امنیت مرز، کار را به‌خوبی پیش می‌برند.

وی اظهار کرد: امیدوارم خداوند به همه‌کسانی که در حال خدمات‌رسانی به زوار امام حسین (ع) هستند و زحمت می‌کشند، اجر معنوی اعطا کند.