وزیر امور خارجه در مورد آزادی مرزبان ربوده شده کشورمان گفت: مقامات پاکستانی در سفرهای قبلی به دوستان ما و همینطور در تماس تلفنی که بنده خودم داشتم وعده دادند که همه تلاش خودشان را در این زمینه انجام دهند.

به گزارش مرور نیوز، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: ایران و پاکستان دو همسایه بسیار خوب هستند و روابط بسیار خوبی بین دو کشور جریان دارد. متأسفانه در هفته‌ های گذشته شاهد گروگانگیری تعدادی از مرزبانان شریف کشورمان توسط گروه‌ های تروریستی بودیم و در این زمینه ضرورت دارد که با مقامات پاکستانی گفت‌وگوهای مستمری صورت گیرد تا شاهد بازگشت این عزیزان به وطن باشیم.

وی تصریح کرد : به همین دلیل قبلاً در تماس های تلفنی و همچنین در سفرهای قبلی مقامات کشورمان پیگیری هایی انجام شد و امروز هم بنده به پاکستان آمده‌ام تا با مقامات این کشور صحبت‌هایی داشته باشم.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما از اسلام آباد ، ظریف در پاسخ به سوالی در مورد آزادی مرزبان ربوده شده کشورمان گفت: مقامات پاکستانی در سفرهای قبلی به دوستان ما و همینطور در تماس تلفنی که بنده خودم داشتم وعده دادند که همه تلاش خودشان را در این زمینه انجام دهند.

وی تاکید کرد : امروز به پاکستان آمده‌ام تا با دوستان خودمان در این کشور این موضوع را پیگیری کنیم.